Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@23:26:25 GMT

هشدار کارتر به صدر در پرس تی‌وی

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۱۷۷۹

هشدار کارتر به صدر در پرس تی‌وی

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  برنامه «جریان خاورمیانه» این هفته بر روابط ترکیه و سوریه و تغییر سیاست ترکیه در قبال همسایه خود و اوضاع سیاسی و داخلی پرتنش عراق و رد شدن نتایج گفت‌وگوها میان نیروهای سیاسی این کشور از سوی جریان صدر متمرکز شده است.

در بخش اول برنامه و در گفت‌وگو با دکتر جمال وکیم نویسنده و چهره دانشگاهی از بیروت، دلایل و ابعاد تغییر سیاست ترکیه در قبال سوریه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مروه عثمان مجری برنامه از دکتر وکیم این پرسش‌ها را مطرح می‌کند که چرا سوریه پس از ۱۱ سال تجاوز و اشغال توسط ترکیه، اکنون باید به اردوغان اعتماد کند؟ از سوی دیگر، اصلاح روابط ترکیه با سوریه چگونه امکان‌پذیر است در حالی‌که فرماندهان ارتش ترکیه با رهبران گروه‌های کرد مخالف دولت سوریه در تماس هستند و ملاقات می‌کنند؟

بخش دوم برنامه «جریان خاورمیانه» با حضور رابرت کارتر مفسر سیاسی از لندن ناآرامی‌های اخیر در عراق و درخواست انحلال پارلمان این کشور از سوی جریان صدر را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد. کارتر همچنین نسبت به احتمال وقوع جنگ و درگیری‌های خیابانی در عراق هشدار می‌دهد.

برنامه «جریان خاورمیانه» چهارشنبه ساعت 10:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز همان روز ساعت  17:00 و 23:00، پنج‌شنبه ساعت 18:00، 03:00، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 05:00 خواهد بود.

علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15095  این برنامه را در وب‌سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.



انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: پرس تی وی جریان خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق در گرگان تشییع شد
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • چرا کشوری مثل مصر سریال «حشاشین» را ساخت؟
  • چرا کشوری مثل مصر سریال "حشاشین" را ساخت؟
  • چرا کشوری مثل مصر سریال حشاشین را ساخت؟
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته