Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@15:43:49 GMT

مرگ و میر روزانه کرونا در البرز از ۳۹ نفر به ۴ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۱۸۳۵

مرگ و میر روزانه کرونا در البرز از ۳۹ نفر به ۴ نفر رسید

شهرام صیادی گفت: متاسفانه به علت بد عهدی پیمانکاران افتتاح بیمارستان فردیس به تعویق افتاد و هفته دولت انجام نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  شهرام صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: در پیک هفتم کرونا قرار داریم و علی رغم اقبال کم مردم از دوز سوم واکسن، آمار فوتی های روزانه به حداقل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادی با اشاره به اینکه در پیک های قبلی مرگ روزانه ۳۹ نفر را در البرز تجربه کردیم، افزود: خوشبختانه در حال حاضر آمار فوتی ها از ۴ مورد در روز بیشتر نشده است، البته همین آمار هم برای استان زیاد است.   وی اظهار داشت: افرادی که بیماری زمینه ای اعم از آسم، فشار خون و دیابت دارند باید با تزریق واکسن کووید ۱۹ آن را کنترل کنند چرا که اگر کرونا با بیماری شخص همراه شود آمار مرگ و میر افزایش پیدا خواهد کرد.   صیادی در بخش دیگری به افتتاح پایگاه های اورژانس در البرز و کلنگ زنی بیمارستان در شهر جدید هشتگرد همزمان باهفته دولت اشاره و تصریح کرد: به علت بد عهدی پیمانکاران افتتاح بیمارستان فردیس به تعویق افتاد.   وی درباره بیمارستان فردیس گفت: متاسفانه تاوان برخی تصمیم گیری غلط را می دهیم، گفت: اخذ تجهیزات پزشکی از وزارت بهداشت و جذب نیرو مصوب شده است، ساختمان های کناری بیمارستان به بنیاد مسکن داده شد.    صیادی افزود: پروژه هایی که در سفرهای استانی دولت از اعتبار بهره مند می شوند که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند اما پروژه کمالشهر که کمتر از ۲۰ درصد پیشرفت داشت را توانستیم در اعتبارات سفر بگنجانیم.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر محمدتقی آشوبی گفت: با تلاش‎ها و پیگیری‎های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک دستگاه MRI به ارزش ۵۰ میلیارد تومان از سوی سازمان بهداشت جهانی در اختیار مرکز آموزشی درمانی رازی رشت قرار گرفت که در این مرکز درمانی نصب و امتحان شد و به زودی برای خدمات رسانی به بیماران به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی رازی رشت دومین مرکز درمانی پرتردد شهر رشت به ‎لحاظ تعداد بیماران مراجعه کننده و کادر آموزشی و درمانی است، افزود: سالانه دست کم بین ۵۰۰ تا هزار بیمار برای انجام MRI از این مرکز درمانی به دیگر مراکز آموزشی درمانی رشت و یا بخش خصوصی مراجعه و دوباره برای ادامه درمان به این مرکز بازمی گردند که این امر موجب زحمت بیمار و خانواده اش و همچنین صرف هزینه و وقت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی از اهداف مدیران و مسئولان این دانشگاه است، گفت: بیمارستان رازی رشت یک مرکز آموزشی درمانی برای بیماری‌های ارولوژی، ریه، کبد، گوارش، کلیه، بیماری‌های عفونی، پیوند کلیه، پوست، جراحی عروق، روماتولوژی، هماتولوژی، غدد، توراکس تالاسمی، اورژانس، هموفیلی و دیگر بیماری‌ها است که به رغم ارائه خدمات سلامت محور به مردم، از برخی تجهیزات نظیر MRI محروم بود.

مرکز آموزشی درمانی رازی رشت ۷۴ سال پیش تأسیس شد.

دیگر خبرها

  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • راه اندازی مجموعه آزمایشگاه های تحقیقاتی و پژوهشی در استان ها
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود