Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر صبح امروز در نشست با مدیرعامل بنیاد علوی اظهار داشت: فضای نظام در شرایط کنونی با دو مشکل جدی روبه‌رو است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: اقتصاد و فرهنگ این دو حوزه هستند؛ بخاطر شرایط خاص و طبیعت حرکت‌های انقلابی همچنین دشمنی‌های دشمنان در این دو حوزه با مشکل مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در جهان تهاجم اقتصادی آخرین نوع تهاجم است که شکل می‌گیرد که از مهم‌ترین و سخت‌ترین تهاجم به‌شمار می‌رود.

امام‌جمعه بوشهر تأکید کرد: تهاجم اقتصادی در هر شکلی باشد نشانه‌ پیروزی جامعه هدف است.

صفایی‌بوشهری اعلام کرد: کار تهاجم اقتصادی ایجاد نارضایتی شدید مردمی از حکمرانی نظام است که موضوع جدیدی نمی‌باشد و در صدر اسلام نیز شاهد این‌گونه تهاجم‌ها بوده‌ایم.

این مقام مسؤول اظهار کرد: کار شما در حوزه اقتصاد و رفع‌محرومیت یکی از بزرگ‌ترین پدید‌ه‌‌ها در مقاومت اقتصادی است؛ رفع فقر و محرومیت ابعاد زیادی دارد که شما در خط مقدم آن قاطعانه در حال نبردید.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: بیشترین حوزه رضایت مردم از نظام و انقلاب در آن جاهایی است که گروه‌های جهادی مشغول هستند که پرتویی از برکات کار شما در این نقاط می‌باشد.

وی با اشاره به دو نگاه علمی در رفع محرومیت توضیح داد: یکی از آن دو، رفع محرومیت ساده می‌باشد و دیگری نگاه دانش‌بنیان و اصیل در پرتوی توانمندسازی گروه‌ها در راستای تولید ناخالص ملی است.

صفایی‌بوشهری افزود: ما باید با توانمندسازی خانواده‌ها در روستا و شهرها در حوزه‌های مهم کشوری ایجاد شغل و منبع پایدار مالی برای آنان ایجاد کنیم و نیز در راستای تحکیم اقتصاد کشور گام برداریم.

امام‌جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: اگر ۵۰۰ خانوار هر کدام ۲ مگاوات برق تولید کنند با تولید یک هزار مگاواتی برق روبه‌رو هستیم که معادل یک نیروگاه اتمی می‌شود‌.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با در خواست از مدیرعامل بنیاد علوی گفت: تیم علمی تشکیل شود و خدمات متقابل ما در استان و شما در بنیاد شناسایی و سپس، علاوه‌بر منطقه هدف در سطح وسیع‌تری اقدامات محرومیت‌زدایی و توانمندسازی خانوارها را پیگیری کنیم.

وی عنوان کرد: استان بوشهر سومین اقتصاد ایران و در چند سال آینده دوم و در افق ۲۰ ساله اولین اقتصاد کشور خواهد بود در نتیجه باید مردم عزیز استان از مواهب این موضوع برخوردار و غبار محرومیت از چهره این استان زدوده شود.

وحید خاوئی مدیرعامل بنیاد علوی در این نشست اظهار داشت: در تمامی طرح‌های برنامه‌ریزی باید پیوست مذهبی آن رعایت شود که این مهم در بنیاد به‌صورت جدی لحاظ می‌شود.

مدیرعامل بنیاد علوی با اشاره به حضور طلاب در روستاهای کشور افزود: استقرار طلاب در روستاهای کم‌برخوردار در دست پی‌گیری است و در بعضی استان‌ها نیز اجرایی شده است.

وی با اشاره به آثار و برکات حضور طلاب در روستاهای کشور ادامه داد: در حوزه‌های آموزشی، ازدواج، مباحث معرفتی و ... این طلاب می‌توانند خدمات خوبی ارائه کنند.

خاوئی گفت: این طرح با همکاری سازمان تبلیغات در ۶۵۰ نقطه در حال پی‌گیری است که در استان بوشهر در شهرستان دشتستان اجرایی شده است و آمادگی این را داریم که اگر در نقاط دیگر استان طلاب حضور داشته‌ باشند از آن‌ها حمایت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد علوی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر مدیرعامل بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور با حضور در منزل سه خانواده شهید در قائم شهر ازفداکاری‌ها و استقامت و بردباری خاندان شهدا تجلیل کردند.

قاضی زاده هاشمی در این دیدار‌ها ضمن ابلاغ پیام رئیس جمهور به خانواده شهدا از نزدیک با مسائل و مشکلات و متقابلا از نظرات و دیدگاه‌ها و توصیه‌های خانواده‌های معظم شهدا به مسئولان و خادمان ملت آشنا شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، حضور و دیدار مدیران ستادی بنیاد شهید به استان‌ها برای رسیدگی و نظارت بر عملکرد این نهاد در استان‌ها و برنامه ریزی و ارائه خدمات بهتر به جامعه ایثارگران را از اهداف سفر ادواری خود و هئیت همراه به استان‌ها و شهرستان‌های کشور عنوان کرد.

قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با خانواده سه شهید بزرگوار، برادران سعید، سعادت و سیامک طبری و شهیدان غلامرضا وغلامعلی معلمی و شهیدعلیرضا بزرگی دیدار کردند.

در این دیدار‌ها خانواده معظم شهدا نیز با آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم توجه مسئولان به آرمان‌ها و تداوم راه شهدا در حفظ ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام و ارائه خدمات بی منت بیشتر به مردم تاکید کرد.

آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر پدر شهیدان معلمی نیز در این دیدار از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خواست علاوه برضرورت توجه وخدمت رسانی به جامعه ایثارگران، اهتمام جدی به مسائل فرهنگی و ترویجی فرهنگ ایثار و شهادت در سطوح مختلف جامعه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • دو هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور افزوده شد
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • افزایش تولید برق در هند با کاهش قیمت زغال‌سنگ