Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از توقیف ۲ فروند شناور حامل ۱۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط نیروی دریایی سپاه در آب های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: با هماهنگی رئیس حوزه قضایی شهرستان بوموسی، رزمندگان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شناسایی دو فروند شناور حامل سوخت قاچاق در آب های جنوبی این جزیره، نسبت به توقیف آنها اقدام نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجتبی قهرمانی تصریح کرد: در بازرسی از این شناورها بیش از ۱۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.

وی یادآور شد: ۱۳ خدمه شناورهای مذکور نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

قهرمانی در ادامه، بر هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه قضایی و نیروی دریایی سپاه به منظور مقابله بی امان با قاچاق و صیانت از اقتصاد کشور تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: باید با تشریک مساعی میان دستگاه قضایی و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با انسداد گریزگاه‌های قاچاقچیان، فضای استان را برای فعالیت آنها ناامن کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با اشاره به عزم جدی همه نهادهای نظامی و حاکمیتی برای پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت و جلوگیری از تاراج سرمایه های ملی و اموال عمومی، تأکید کرد: دادگستری استان با همکاری دستگاه های متولی و ضابطان، راهبرد مقابله با قاچاق سازمان یافته سوخت را با قاطعیت ادامه می‌دهد و در راستای صیانت از منافع و سرمایه‌های ملت ایران لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی دریایی سپاه دادگستری استان سوخت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امین ملکشاهی گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: باهدف مبارزه با قاچاق سوخت، از پارسال تاکنون ۴ محموله گازوئیل قاچاق به میزان ۳۳ هزار لیتر در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

ملکشاهی ادامه داد: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و ۲ نفر سرنشین آن را بازداشت کردند و با قرار متناسب روانه زندان شدند.

بر اساس اعلام مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز خوزستان به واسطه داشتن مرز‌های آبی و خاکی یکی از گذرگاه‌های قاچاق سوخت به ویژه به کشور‌های حاشیه خلیج فارس است.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه