Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خبر داد و گفت:اولین جراحی تومور قاعده ی وسط جمجمه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛فاطمه وفاپور با بیان این خبر افزود: برای نخستین بار در این استان، جراحی برداشتن تومور مغزی قاعده‌ی وسط جمجمه بر روی یک کودک6 ساله در این بیمارستان با موفقیت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 وی در خصوص تازه‌ترین دستاورد پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج،‌ اظهار کرد:‌ برای نخستین بار در استان ، با همکاری تیم جراحی مغز و اعصاب و تیم بیهوشی بیمارستان شهید بهشتی، عمل جراحی برداشتن تومور قاعده ی وسط جمجمه   به پایان رسید و بیمار جهت ادامه درمان به بخش ویژه انتقال داده شد.

وفاپور ضمن ابراز خشنودی از موفقیت این جراحی دشوار و حساس توسط تیم پزشکی و پرسنل مجرب برای راهنمایی‌های ارزنده آنها در طول این مسیر و همچنین از دکتر حریفی که این عمل  جراحی را عهده دار بودند، تشکر کرد.

وی با بیان اینکه مزایای این نوع اعمال جراحی از  مراجعه به شهرستانهای مجاور علاوه برخطرات جاده ای هزینه هایی را برای بیماران و همشهریان به بار می آورد که با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در بیمارستان شهید بهشتی از ترانسفر بیماران به استانهای همجوار کاسته می‌شود و این اقدام باعث می شود تا هم هزینه های بیماران کاهش یابد و هم افرادی که نیاز به عمل   جراحی دارند در بیمارستان شهر خودشان مورد جراحی قرار بگیرند. جراح متخصص مغز اعصاب بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت کودک 6 ساله ای که بدلیل وجود تومور در بطن سه مغز ( قاعده ی وسط جمجمه) که با کاهش سطح به مرکز آموزشی درمانی بیمارستان شهید بهشتی مراجعه کرده بود با تشخیص بموقع توسط دکتر مصطفی حریفی جراح متخصص مغز اعصاب با توجه به وجود تجهیزات پزشکی مرتبط و کادر درمانی مجرب و  مناسب جهت انجام عمل جراحی به  اتاق عمل انتقال و مورد عمل جراحی و با موفقیت به پایان رسید و حال عمومی بیمار رضایت بخش است. حریفی انجام امور درمانی از زمان مراجعه تا درمان را باتوجه به مهم بودن این عمل کمتر از48ساعت عنوان نمود و آن را بیانگر همکاری مناسب بین بخشی و اجرای بهینه فرایندهای درمانی در واحد های تابع دانشگاه علوم پزشکی کهکیلویه و بویراحمد دانست . وی عمل فوق را در نوع خود بسیار حساس، نادر و مستلزم وجود تجهیزات پزشکی و کادر مجرب درمانی دانست و اذعان داشت با تقویت و تجهیز امکانات پزشکی مناسب در مراکز درمانی استان می توان ضمن جلوگیری از اعزام اینگونه بیماران به دیگر استان ها ، خدمات بهینه ای به هم استانی های عزیز در عرصه سلامت و درمان ارائه نمود. هم اکنون حال بیماررضایت بخش است و تا چند آینده از بیمارستان ترخیص خواهد شد. انتهای پیام 

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان بهشتی یاسوج بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • توسعه بهداشت ودرمان
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم