Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:47:05 GMT

حضور خبرساز یک داور لیگ برتر در کلاس مربیگری!

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۲۱۲۴

حضور خبرساز یک داور لیگ برتر در کلاس مربیگری!

به گزارش "ورزش سه"، حضور رضا عادل داور باتجربه ای که بارها در لیگ برتر او را مشاهده کرده‌ایم در کلاس مربیگری درجه B آسیا در شهرستان بابلسر اخبار نادرستی را درباره او منتشر کرد.

عادل نامش در بین داوران 3 هفته اول لیگ برتر دیده نشده و گفته می‌شود یکی از افرادی است که نتوانسته تست های آمادگی جسمانی را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو حضور او در کلاس مربیگری بابلسر اخباری درباره او ایجاد کرد. گفته می‌شد که عادل قصد وداع با داوری و فعالیت در عرصه مربیگری کرده اما این داور باتجربه چنین موضوعی را تکذیب کرد.

رضا عادل درباره حضور خود در کلاس مربیگری درجه B‌بابلسر گفت: «در هر دوره کلاس مربیگری یکی از داوران برای توضیح در خصوص آخرین قوانین داوری حضور پیدا می‌کند. من نیز با توجه به اینکه مازندرانی هستم و این دوره کلاس در بابلسر بود، حدود دو ساعت برای حاضران درباره قوانین داوری صحبت کردم و خودم از شرکت کنندگان نبودم.»

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر داوران کلاس مربیگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی

ایسنا/خوزستان یک داور خوزستانی پس از یک دهه کاراته خوزستان را صاحب درجه داوری بین المللی کرد.

مسابقات کاراته آسیایی میانه در حال برگزاری است که در حاشیه آن دوره داوری آسیایی (بین المللی) نیز در حال برگزاری است. در جریان همین دوره حسین مقدم داور جوان خوزستانی موفق شد، درجه judge-B کاتا و judge-B کومیته را با نمره بالا کسب کند و دوره را با موفقیت پشت سر بگذارد.

به گزارش ایسنا، مقدم بدون هیچ حمایتی از سوی هیات کاراته استان و اداره کل ورزش استان خوزستان موفق به کسب این درجه داوری شد. این درجه پس از گذشت یک دهه برای خوزستان به ارمغان آمد.

مسابقات کاراته آسیا میانه نیز در شهر سمرقند تاشکند در حال برگزاری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • بیانی: پرسپولیس و استقلال برای ما فرقی نمی‌کنند/ ذوب آهن شرافت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی‌کند
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد