Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@06:59:39 GMT

لزوم رفع موانع اختصاص بودجه به مشکلات مدارس

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۲۱۹۸

لزوم رفع موانع اختصاص بودجه به مشکلات مدارس

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اختصاص ۴۵ میلیارد تومان در بودجه شهرداری برای کمک به مدارس شهر،گفت: این بودجه در چهار عنوان تجهیز، عمران، برنامه و مناسب‌سازی حریم مدارس دخترانه است که تاکنون در ۱۰ منطقه این تفاهم‌نامه‌ها آماده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد علوی امروز _ یکم شهریورماه_ در جلسه هشتاد و هشتم شورای ششم شهر تهران و در واکنش به ارائه گزارش مدیرکل آموزش و پرورش این شهر با اشاره به اختصاص ۴۵ میلیارد تومان در بودجه شهرداری برای کمک به مدارس شهر، اظهار کرد: این بودجه در چهار عنوان تجهیز، عمران، برنامه و مناسب‌سازی حریم مدارس دخترانه است که تاکنون در ۱۰ منطقه این تفاهم‌نامه‌ها آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هرچه سریع‌تر مناطق دیگر نیز اقدام به انعقاد تفاهمنامه‌های لازم کنند، ادامه داد: لازم است مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران بر این تفاهم‌نامه‌ها نظارت کند، چرا که گاهی شنیده‌ایم برخی فشار می‌آورند تا نکاتی غیر از رفع مشکل مدارس در تفاهم‌نامه قید شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص لزوم رفع مشکلات مدارس در تابستان، گفت: لازم است که مناطق دیگر نیز در یک ماه باقی مانده از تابستان این تفاهم‌نامه را به سرانجام برسانند تا مشکلات مدارس به حداقل برسد.

وی اضافه کرد: لازم است در برنامه‌ها به رفع آسیب‌های اجتماعی، خشم و اعتیاد توجه کنیم و توجه به این موضوعات را در اولویت قرار دهیم.

علوی با اشاره به راه‌اندازی پایگاه‌های تابستانی در مدارس، تصریح کرد: از زحمات آموزش‌وپرورش در راه‌اندازی ۲۰۰ پایگاه تابستانی با همکاری شهرداری تهران قدردانی می‌کنم.

کد خبر 599004

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران عضو شورای اسلامی شهر تهران ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران تجهیز مدارس بازسازی و مقاوم سازی مدارس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تفاهم نامه شهر تهران نامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر حسن نجفی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه‌ها جلب مشارکت، همکاری و همراهی مردم در تصمیم سازی، تصمیم گیری، نظارت و اجرای برنامه‌های حوزه سلامت می‌باشد. وی اظهار داشت: این تفاهم نامه‌ها با حلقه میانی و گروه مردمی قرارگاه تحول اجتماعی، مدرسه تشکیلاتی اسلامی مضمار، انجمن حقوق شهروندی ندای رسای عدالت، شورای مردمی منطقه صفائیه، شرکت فناور آتی سلامت ایساتیس، شورای مردمی محله محمودآباد، قرارگاه جهادی شهید ابراهیم هادی، شورای مردمی محله صدرآباد و قرارگاه محله اسلامی حضرت بقیه الله (عج) به امضاء رسید. دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به منظور مردمی سازی سلامت، تا کنون با ۱۸ حلقه میانی و گروه‌های مردمی تفاهم نامه منعقد کرده است.

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت