Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@08:29:05 GMT

باشگاه پرسپولیس وضعیت پورعلی‌گنجی را جویا شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۲۲۱۸

باشگاه پرسپولیس وضعیت پورعلی‌گنجی را جویا شد

باشگاه پرسپولیس معتقد است محرومیت یک جلسه‌ای پورعلی‌گنجی طبق آئین‌نامه انضباطی، مشمول مرور زمان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شنیده می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس در حال پیگیری و استعلام از سازمان لیگ هستند تا پورعلی‌گنجی مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار هفته سوم نداشته باشد.

پورعلی‌گنجی در سال ۹۳ در حالی با حکم کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شده بود که پس از آن، این بازیکن به یک باشگاه چینی پیوست و محرومیتش تاکنون معلق باقی مانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس معتقد است محرومیت یک جلسه‌ای پورعلی‌گنجی طبق آئین‌نامه انضباطی مشمول مرور زمان می‌شود و اکنون با گذشت هشت سال این محرومیت قابلیت اجرا ندارد.

کد خبر 599011

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مرتضی پور علی گنجی پورعلی گنجی تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه پرسپولیس پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد +شرایط

بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران درحالی در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که طی۲۳ جلسه حراج شمش در این مرکز، مجموعا ۳۱۶۵ کیلوگرم شمش طلای استاندارد مبادله شده است.

علاقمندان جهت شرکت در این جلسه می توانند مبلغ ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال (۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پرداخت کنند.

این حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ روز سه شنبه هفته جاری در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. حراج بیست و چهارم در دو بخش عمده و خرد برگزار می شود و متقاضیان می توانند حداکثر ۲۵ شمش طلای استاندارد در هفته تقویمی خریداری کنند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد +شرایط
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان