Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رضایی رئیس خدمات ترابری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه فارس گفت: براثر بارندگی‌های اخیر در شهرستان نورآباد و به دنبال آن وقوع سیل، باعث وارد شدن خسارات زیادی به کشاورزان در این شهرستان شد.

او افزود: کانال‌های آب رسانی به مزارع کشاورزی روستا‌های بخش مرکزی (آب بخشان)، آسیب جدی به آن وارد شد، که در جهت عمل به مسئولیت اجتماعی شرکت، و به درخواست فرمانداری شهرستان و بازدید از محل حادثه، یک دستگاه بیل مکانیکی به وسیله کمرشکن به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی، یکی از ویژگی‌های خاص این عملیات را، انجام کار بدون خلل در رسالت اصلی شرکت (انتقال پایدار نفت به پالایشگاه شیراز) نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازگشایی کانال کانال آب رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد

به گزارش قدس خراسان، احمدرضا پور عباس اظهار کرد: سیلاب امروز خسارتی به مناطق شهری و روستایی بخش سنگان وارد نکرده و روان آب در مسیر کانال‌ها و مسیل‌ها در حال عبور است.

وی تصریح کرد: با توجه به آمادگی ستاد هماهنگی مدیریت بحران بخش سنگان با بهره گیری از چند دستگاه لودر و تراکتور و ایجاد سیل بند از ورود روان آب به روستاهای «مژن آباد و حسین آباد» جلوگیری شد.

بخشدار سنگان خواف ادامه داد: این سیلاب در مسیل‌ها و کانال‌ها در حال عبور است و وارد مناطق مسکونی شهری و روستایی بخش سنگان نشده است.

خالد فقیری مدیر جهاد کشاورزی خواف نیز اظهار کرد: تاکنون خسارتی از بابت سیلاب امروز به بخش کشاورزی این شهرستان گزارش نشده و مراتب در دست بررسی است.

رییس اداره هواشناسی خواف گفت: با توجه به تقویت سامانه بارشی، بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد وبرق و در نقاط مستعد بارش تگرگ از روز چهارشنبه تا جمعه هفته جاری در برخی نقاط این شهرستان پیش بینی شده است.

اسماعیل میرزاده افزود: این بارش‌ها خطر آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها را به همراه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس