Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازرس کل امور ورزش و جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور گفت: درآمد حاصل از حق پخش تلویزیونی مسابقات ورزشی باید برای همه رشته‌ها هزینه شود.

به گزارش ایران اکونومیست از سازمان بازرسی کل کشور، لقمان کیاپاشا اظهار داشت: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه ۷۰ درصد حق پخش به صدا و سیما و ۳۰ درصد باقیمانده به وزارت ورزش و جوانان اختصاص می‌یابد که متأسفانه عملاً این قانون اجرا نشده یا به‌طور کامل اجرا نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه بر اساس قانون یاد شده تکالیفی برای صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان تعریف شده افزود: این موضوع به جد در دستور کار سازمان بازرسی است و  بررسی آن آغاز شده است.

کیاپاشا با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان نیز باید درآمدهای حاصل از محل یادشده را برای همه رشته‌های ورزشی هزینه کند، تأکید کرد:اکنو به لحاظ عدم اجرای کامل این تکلیف قانونی این امر انجام نمی‌شود بر این اساس سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرده است.

به گزارش ایران اکونومیست، ۲۲ مرداد سال جاری، صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال در یک برنامه تلویزیونی نسبت به پرداخت شدن سهم صداوسیما از حق‌پخش تلوزیونی واکنش نشان داد. او در پاسخ به صحبت‌های مصطفی محمدی رئیس مرکز طرح، برنامه و بودجه صداوسیما که گفته بود سهم سازمان از حق‌پخش چیزی معادل ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که پرداخت شده است، گفت: بله این مبلغ پرداخت شده اما طبق آمار وزارت ورزش و جوانان، میانگین رقم تبلیغات محیطی، ثانیه‌ای ۱۳۱ میلیون تومان یعنی دقیقه‌ای ۸ میلیارد تومان است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: حق پخش ، کمیته مسابقات ، صدا و سیما

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حق پخش کمیته مسابقات صدا و سیما وزارت ورزش و جوانان سازمان بازرسی حق پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان به شرح زیر است: ۱- امیر جوهری‌خو از تهران ۲- حسین ظفرجعفرزاده از خراسان رضوی ۳- سیداحمد میرجهانبخش موسوی از البرز   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی