Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:16:00 GMT

جاها و مکان های دیدنی شهر تهران

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۲۶۸۰

جاها و مکان های دیدنی شهر تهران

 اگر دوست دارید با چند نمونه از جاهای دیدنی و مکان های لاکچری تهران آشنا شوید این مطلب را بخوانید و خود را برای گذراندن ساعاتی بسیار لوکس و شیک آماده کنید.

برج میلاد یک جای دیدنی لاکچری

تا پیش از ساخته شدن برج میلاد، میدان آزادی نماد تهران به شمار می‌آمد اما امروزه این برج بلند مخابراتی که یکی از بلندترین‌ها در جهان است، به عنوان نماد تهران شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برج علاوه بر بخش‌هایی که مربوط به مخابرات است، دارای بخش‌های گردشگری و تفریحی زیادی است که قطعاً لوکس و کلاس بالا محسوب می‌شوند. برج میلاد دارای چندین و چند رستوران‌ بین‌المللی، کافه و تریا و فروشگاه‌های لاکچری در طبقه اول تا سوم است. موزه‌ی مشاهیر ایران در طبقات بالاتر، نه تنها لوکس است، بلکه دیدنی و افتخارآفرین است.

اگر قصد دارید به حس و حال لاکچری خود، شکوه را نیز بیافزایید، به طبقه‌ی هفتم برج بروید که در حقیقت سکوی برج است و از آنجا تهران زیر پای شماست. اگر قصد غذا خوردن در قسمت بالایی برج را دارید و دوست دارید هنگام نوش جان کردن غذای دلخواهتان به تماشای مناظر شهر بنشینید، می‌توانید در رستوران گردان این برج غذا بخورید که هر یک ساعت یک دور کامل می‌زند و شما می‌توانید طی یک ساعت غذا خوردن خود، تمامی چشم‌انداز اطراف برج را تماشا کنید. اگر برای مسافرت به تهران آمده‌اید، با رزرو هتل فلایتیو برای اقامت در پایتخت اقدام کنید تا بتوانید به راحتی از اماکن دیدنی و تفریحی برج میلاد لذت ببرید.

در بالای برج که هستید به گنبد آسمان نیز سر بزنید که با سقف شیشه‌ای محبوب بسیاری از بازدیدکنندگان برج میلاد است. دیگر بخش‌های جذاب و تفریحی برج لاکچری میلاد عبارتند از سینما گیم و سینمای برج، دلفیناریوم، موزه‌ی شهرداری، زیپ‌لاین، پیاده‌روی بر روی پل معلق، لیزریوم، اتاق فرار و کاربازیا که برخی از آنها برای بالا بردن آدرنالین شما مفید هستند.

در مرکز خرید ارگ لاکچری خرید کنید

اگر به دنبال یک مرکز خرید لاکچری هستید که در شمال شهر واقع شده باشد، به مرکز خرید ارگ سنتر واقع در خیابان سعدآباد بروید. این مرکز خرید در اطراف میدان تجریش واقع شده است. با رفتن به این مرکز خرید، حال‌وهوای میدان و تجریش و بازارهای سنتی لوکس و جذابش شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و هم برای خرید لوکس از فروشگاه‌های این مرکز خرید آمادگی خواهید داشت.

در مرکز خرید ارگ فروشگاه‌های برندهای معروف لباس، کیف و کفش، لوازم منزل و اتاق خواب، سیسمونی و بسیاری دیگر در انتظار شما هستند. یکی دیگر از جاهای جذاب این مرکز خرید، شهر کتاب ارگ سنتر است که علاقمندان به مطالعه را به سمت خود می‌کشاند. در این مرکز خرید چند کافی‌شاپ لوکس و عالی و یک فودکورت بزرگ و معروف وجود دارد. در پشت بام مرکز خرید ارگ یک روف گاردن زیبا و دیدنی منتظر شماست.

چرا ایران مال معروف است؟

ایران مال یکی از تازه‌سازترین و لاکچری‌ترین مراکز گردشگری در تهران و ایران است که در غرب پایتخت و در بزرگراه خرازی قرار گرفته است. این مجموعه‌ی تفریحی و گردشی با معماری شکوهمند، وسعت زیاد و امکانات تفریحی فراوت خود، جدید و بسیار وسیع در غرب تهران است. همانطور که مسافران کیش با رزرو هتل داریوش قصد دارند از شکوه و جلال ایران باستان یاد کنند، گردشگران با رفتن به ایران مال و یا اقامت در هتل‌های پنج ستاره‌ی آن، از جلوه‌های شکوهمند معماری معاصر ایران لذت می‌برند. بنابراین اگر قصد اقامت در هتل تهران را دارید، هتل‌های لاکچری ایران مال را نیز مد نظر قرار دهید.

باغ ایرانی: ایران مال دارای بخش‌های زیادی است که هر کدام به نوبه‌ی خود می‌توانند وقت شما را به خود اختصاص دهند. یکی از این بخش‌ها باغ ایرانی است که در ساخت آن از باغ شازده در کرمان الهام گرفته شده است. درختکاری‌های زیبا، به همراه نیمکت‌هایی که شما می‌توانید مدتی را روی آنها بنشینید و از فضا لذت ببرید و رستوران‌ها و غرفه‌های تنقلات باغ ایرانی را به بخشی جذاب از ایران مال تبدیل کرده است.

کتابخانه: یکی از بخش‌های بسیار جذاب و دیدنی ایران مال، کتابخانه‌ی آن است که هم بسیار وسیع است و هم وسعت دکوراسیون منحصربه‌فردی دارد. این کتابخانه‌ی بزرگ با قفسه‌های چوبی و چیدمان زیبا، حال‌وهوایی رویایی را برای شما به ارمغان می‌آورد، چیزی که معمولاً در یک کتابخانه کمتر شاهد آن هستید. کم‌نظیر، محیطی فوق‌العاده برای گشت و گذار است. اگر اهل کتاب خواندن و مطالعه و یا دوستدار کتاب هستید، این بخش شما را به وجود می‌آورد.

مسجد ایران مال: این مسجد وسیع دارای ۱۱۰ سالن نمازخانه در بخش‌های مختلف بازار است و ایده‌ی ساخت آن از مسجدالنبی در مدینه برداشته شده است.

تیمچه‌ی حاج علی اکبر: بازار سنتی ایران مال که شکل و شمایلش بی‌اندازه دیدنی است. در این بازار سنتی شما می‌توانید از صنایع دستی گرفته تا انواع محصولات ایرانی را پیدا کنید و با دست پر از این تیمچه بیرون بروید. تالارهای این بازار به نام‌های زمرد، فیروزه، عقیق و الماس شناخته می‌شوند.

مجموعه باغ رستوران ملل: رستوران‌های بین‌المللی این بخش که در معماری کوچه و خیابان‌های شهرهای مختلف جهان ساخته‌اند، به خوبی هر ذائقه و سلیقه‌ای را پوشش داده و حال‌وهوا و فضای آنها همه را مجذوب خود می‌کند.

تالار آینه: تالار باشکوه و لاکچری آینه جایی برای یادآوری شکوه و جلال گذشته‌ی ایران است.  

پردیس سینمایی: سینماهای ایران مال سالن‌های جدید و مجهز مکان مناسبی برای تماشای فیلم است.

از سایر بخش‌های ایران مال می‌توان به فودکورت، فضاهای بازی برای کودکان، هایپر مارکت و پارکینگ اشاره کرد.

شهربازی‌های آبی تفریحی لاکچری در مکان‌هایی لوکس

دو شهربازی آبی در تهران قرار دارد که می‌توانند شما را به یک تفریح عالی و لاکچری در تمامی فصل‌های سال دعوت کنند. دهکده‌ی آبی پارس واقع در اتوبان تهران کرج قرار دارد امکانات فراوانی از جمله استخر، سرسره‌های هیجان‌انگیز و پیچ در پیچ، دریاچه‌ی مواج، رودخانه‌ی‌ وحشی، چاله‌ی‌ فضایی، استخر کودکان، به همراه رستوران و کافی‌ شاپ‌های متنوع وجود دارد که  شما را به وجد می‌آورد.

پارک آبی اُپارک نیز دومین شهربازی آبی تهران است که دارای انواع سرسره‌های گوگولیا، بومرنگ، جزیره‌ی الوپیا، ارنگ، روباز اپیچ، سقوط آزاد ابرشیپ، جت موج، ابیس و تونلی است و استخر موج، رودخانه‌ی‌ آرام و خروشان، به همراه استخر برکه، رالی شیپ، سونای بخار و خشک، جکوزی و حوضچه‌ی‌ آب سرد به همراه فود کورت و رستوران و کافی شاپ بوده و یک روز هیجان‌انگیز لوکس را برای شما خلق می‌کند.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها شهر تهران رزرو هتل ایران مال رپرتاژ آگهی باغ شازده خیابان تجریش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران رزرو هتل ایران مال شهر تهران رزرو هتل ایران مال رپرتاژ آگهی باغ شازده خیابان تجریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه با این دریبل دیدنی، مدافع حریف را نابود کرد (فیلم)

 

 

 

منبع : همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم) گل‌های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا (فیلم) ابراز عشق سرمربی پرسپولیس به دو غذای ایران (فیلم)

دیگر خبرها

  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • کتک‌کاری وحشتناک در مسابقات لیگ جوانان تهران (فیلم)
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد
  • آخرین دیدار مجید با بی بی قبل از فوتش (فیلم)
  • حقه عجیب این ماهی برای شکار کردن را ببینید (فیلم)
  • امباپه با این دریبل دیدنی، مدافع حریف را نابود کرد (فیلم)
  • گل‌های دیدنی دنیای فوتبال با ضربات بغل پا (فیلم)