Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@13:45:26 GMT

بنگر: تیمی در خور نام مشهد خواهیم داشت

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۲۸۶۲

بنگر: تیمی در خور نام مشهد خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"، محسن بنگر که بعد از تجربه حضور در شهرداری نوشهر که با صعود این تیم به دسته بالاتر همراه شد، اکنون کار را در تیم دسته اولی امید وحدت مشهد در لیگ دسته اول آغاز کرده است. تیمی که با خرید امتیاز تیم شهرخودرو مشهد در لیگ آزاگان حاضر خواهد شد.

بنگر درباره شرایط تیم اینطور توضیح می‌دهد: کار را به هرحال با توجه به شرایطی که داشتیم و تغییر امتیاز و دیگر مسائل دیرتر از دیگر تیم‌ها استارت زده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی کردیم در همین مدت کوتاه البته شرایط مناسبی را دنبال کنیم و با جذب نفرات مدنظر و دستیابی به اهداف تاکتیکی برای شروع مسابقات آماده شویم. قطعا کار سخت‌تری پیش روی ما خواهد بود اما امیدوارم که از مقطع ابتدایی فصل به خوبی عبور کرده و در ادامه مسیر با هماهنگی و آمادگی بیشتر طبق اهداف‌مان پیش برویم.

سرمربی امید وحدت مشهد درباره دیدار هفته ابتدایی با چوکا گفت: بازی در تالش تحت هر شرایطی سخت خواهد بود. خصوصا برای تیم ما که اولین روزهای مرحله آماده سازی را دنبال کرده و از ریتم و شرایط مسابقه و آمادگی تا حدی از برنامه‌ها دورتر بوده است. با این حال برای دستیابی به امتیاز و برد راهی تالش خواهیم شد و سعی می‌کنیم مقابل تیم بااصالت چوکا نمایش خوبی را به اجرا در بیاوریم. برای ما اولویت اول عملکرد تاکتیکی و فوتبالی مناسب است.

بنگر درباره وضعیت نماینده مشهد نیز گفت: مشهد روزگاری صاحب تیم‌های مطرحی در فوتبال ایران بوده است و ستاره‌های بزرگی از این استان راهی تیم‌های مطرح شده اند. باید تلاش کنیم بار دیگر در این مسیر حرکت کنیم و از این استعدادها به بهترین شکل استفاده کنیم. تلاش می‌کنیم تیمی در خور شان و نام مشهد در لیگ داشته باشیم و هواداران مشهدی را با خودمان همراه کنیم. نیاز به حمایت داریم و باید از گردنه سخت ابتدایی لیگ عبور کنیم تا رفته رفته شرایط به سود تیم شود و در مسیر دستیابی به نتیجه عمل کنیم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمان برزیلی یک عکس تیمی در لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس پریرا، فرزند شیمبا، مهاجم برزیلی نام‌آشنای فولاد خوزستان در ماه‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. لوکاس که خودش هم فوتبالیست توانمندی است، همواره در کنار پدرش در اهواز دیده می‌شود و در تمرینات و مسابقات فولاد هم حضوری فعال دارد.

فرزند شیمبا در جریان بازی چند هفته قبل فولاد مقابل سپاهان دوست داشت در عکس تیمی فولادی‌ها قبل از بازی حضور داشته باشد اما ناظر بازی این اجازه را به او نداد تا با چشمانی اشکبار به سمت سکوها برود. اتفاقی که جر و بحث شیمبا با ناظر مسابقه را نیز در پی داشت.

حالا با گذشت مدتی لوکاس فرزند شیمبا به این آرزوی خود رسید؛ در جریان بازی گذشته فولاد مقابل تراکتور لوکاس برای ثانیه‌هایی از سکو به کنار زمین آمد و در عکس تیمی فولادی‌ها مهمان اعضای تیم شد. او بعد از گرفتن عکس همراه با 11 بازیکن منتخب ویسی برای بازی با تراکتور سریعا زمین را ترک کرد و به روی سکوهای ورزشگاه فولاد رفت.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • ۳ صورتحساب امروز کمیته انضباطی برای باشگاه‌ها
  • یک تیر و دو نشان اشتباه؛ پیش بینی افتضاح آرسن ونگر از بازی دورتموند و پاری سن ژرمن
  • هوملس: می توانیم هر تیمی را شکست دهیم
  • مهمان برزیلی یک عکس تیمی در لیگ برتر (عکس)
  • جیمی کرگر: هیچ تیمی از منچستریونایتد نباید 4-0 به کریستال پالاس ببازد
  • سروش رفیعی: به نظر داور احترام می‌گذارم، بی احتیاطی از من بود؛ از هم تیمی‌ها و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم / فیلم
  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!