Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، گاهی مسیر از مقصد پیشی می‌گیرد؛ مثل سفری به شمال کشور. تماشای جاده‌ و سرسبزی و زیبایی طبیعت شما را محسور می‌کند و گاه از خود مقصد هم دلرباتر می‌شود. اگر بیننده بازی‌های دیشب(یکشنبه) فوتبال اروپا بوده باشید به چند پاس گل فوق‌العاده برخوردید که به اندازه یک گل زیبا بود.

ابتدا راهی لیگ برتر فوتبال انگلیس می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدال بین نیوکاسل و منچسترسیتی. بازی با نتیجه سه بر ۲ به سود کلاغ‌ها در جریان بود. توپ در دقیقه ۶۴ پشت محوطه جریمه‌ی تیم میزبان در اختیار سیتیزن‌ها بود. تجمع نیوکاسلی‌ها مانع از رخنه‌ی تیم میهمان به درون محوطه جریمه می‌شد اما توپ به کوین دی‌بروینه رسید. مهندس خوش‌فکر بلژیکی حرکت در عرض برناردو روی خط ۱۸ قدم نیوکاسل را دید و با پاسی زمینی و خط‌شکن توپ را از بین بازیکنان نیوکاسل به سیلوا رساند تا این ستاره پرتغالی برای گل کردن توپ در موقعیت تک به تک کار سختی نداشته باشد. با همین پاس گل، پپ و مردانش از شکست گریختند و با یک امتیاز به خانه برگشتند.

حالا نوبت به لوشامپیونه فرانسه می‌رسد. دیدار بین ۲ تیم لیل و پاریسن‌ژرمن است. آماده آغاز بازی شده‌ایم. نیمار از مرکز زمین با یک پاس رو به عقب مسابقه را شروع می‌کند. اشرف حکیمی پاس دریافتی را به صورت تک‌ضرب دوباره برای فوق ستاره برزیلی می‌فرستد. نیمار بدون معطلی توپ را به مسی واگذار می‌کند و نابغه آرژانتینی در دایره میانی زمین، نظاره‌گر فرار پرسرعت کیلین امباپه به قلب خط دفاعی لیل است. او با فرستادن توپی بلند، همه‌ی مدافعان تیم میزبان را جا می گذارد و امباپه را در موقعیت تک به تک قرار می‌دهد. واضح است که توپ تبدیل به گل می‌شود و میلیونرها در ثانیه‌ی هشت از حریف خود پیش می‌افتند. بدون پاس اعجاب‌انگیز مسی این گل به وقوع نمی‌پیوست.

در پایان این سفر زیبا راهی اسپانیا خواهیم شد. بازی سوسیه‌داد و بارسلونا در دقیقه ۷۹ در جریان است. توپ از سمت راست برای لواندوفسکی ارسال می‌شود. ستاره لهستانی به یک باره با توپی که از زمین فاصله گرفته بین هشت بازیکن میزبان گیر می‌افتد. تصمیم‌گیری بسیار سخت شده و زمانی هم نیست. به یک باره لوا کاری غیر معمول را انجام می‌دهد. او با پشت پا و به کمک بازیکن سوسیه‌داد توپ را به سمتی ارسال می‌کند که اصلا دید ندارد؛ دقیقا پشت سرش. همه فریب می‌خورند و آنسو فاتی به راحتی و بدون مزاحم توپ را می‌گیرد و آن را وارد دروازه حریف می کند تا نتیجه مسابقه چهار بر یک شود. اگر مهاجم لهستانی هر کار دیگری انجام می‌داد توپ لو می‌رفت و نصیب راه‌راه‌پوشان می‌شد ولی تفاوت‌ها در همین لحظات مشخص می‌شود.

به پایان این سفر اعجاب‌انگیز رسیدیم. سفری که مسیرش بدیع بود و تماشایی. هم‌سفر شدن با دی‌بروینه، مسی و لواندوفسکی یک رئالیسم جادویی است. در دنیای رئالیسم جادویی همه چیز عادی است اما یک عنصر جادویی و غیر طبیعی در آن وجود دارد؛ درست مثل پاس گل‌های این سه نفر در سه بازی دیشب.

برچسب‌ها لیونل مسی بارسلونا رئالیسم جادویی نیوکاسل کوین دی بروینه روبرت لواندوفسکی کیلین امباپه منچسترسیتی پاری سن ژرمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا رئالیسم جادویی لیونل مسی بارسلونا رئالیسم جادویی نیوکاسل کوین دی بروینه روبرت لواندوفسکی کیلین امباپه منچسترسیتی پاری سن ژرمن رئالیسم جادویی دی بروینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره نروژی خط حمله منچستر سیتی امروز از مصدومیت بازگشت و موفق شد گل دوم تیمش مقابل ناتینگهام فارست را به ثمر برساند.

چند هفته پیش روی کین، ستاره سابق منچستر یونایتد و کارشناس فعلی شبکه اسکای اسپورت، پس از تساوی سیتی مقابل آرسنال از عملکرد هالند انتقاد کرد و در مورد او گفت: «عملکرد کلی هالند بسیار ضعیف است. نه فقط ‏امروز. در همه بازی‌ها. از ضربه‌های سر تا ضربه‌های پا تا جاگیری و حرکت بدون توپ، او ‏در همه چیز ضعیف است. هالند جلوی دروازه بهترین بازیکن دنیاست ولی فقط همین. ‏وقتی بخواهد عقب‌تر بیاید و در جریان بازی باشد فوق‌العاده ضعیف است. او باید بهتر ‏بشود. نظر من این است ولی معتقدم او در سال‌های آینده از این نظر بهتر خواهد شد. مهاجم فوق‌العاده‌ای است اما از جنبه‌ای که گفتم در سطح باشگاه‌های لیگ دو است.»

کین امشب پس از گل فوق‌العاده‌ای که هالند زد نظرش را درباره او تغییر داد و ابتدا به شوخی گفت: «او پیشرفت زیادی کرده و اکنون در سطح باشگاه‌های چمپیونشیپ است.»

با این حال پس از ثانیه‌هایی صدای خنده در استودیوی اسکای، کین نظر واقعی‌اش درباره هالند را گفت: «از گلی که زد واقعاً لذت بردم. او با چند لمس توپ خود را در موقعیتی عالی قرار داد. وقتی او در زمین بازی قرار می‌گیرد برای تاثیرگذاری بر نتیجه تلاش می‌کند و درنهایت موفق می‌شود. وقتی بازیکنی مانند کوین دی‌بروینه داری، می‌شود بازیکنی مثل هالند را در خط حمله تغذیه کنی و این‌گونه به پیروزی برسی. امروز هم دی‌بروینه خوب بازی کرد و هم هالند. چند بازی به پایان لیگ باقی مانده و قرار گرفتن این دو در فرم خوب به تیم پپ گواردیولا کمک زیادی می‌کند.»

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • همه چیز درباره روغن جادویی سی بی دی
  • عدد جادویی ۹۹۷ تهران!
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • کمک بایرن به کین
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس