Web Analytics Made Easy - Statcounter

دزدی و قاپیدن این روز‌ها در ایستگاه‌های مترو و قطار بیشتر از گذشته اتفاق می‌افتد. سارقان راه‌های خلاقانه‌ای را برای فریب و ربودن اشیاء قیمتی شهروندان ابداع می‌کنند. چندی پیش ویدئویی در فضای مجازی داغ شده بود که یک سارق مانند مرد عنکبوتی از پل راه آهن آویزان شده و گوشی یک مرد را از داخل قطار در حال حرکت ربوده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش ایندیا، به تازگی نیز ویدئویی که فرصت شناسی یک سارق برای ربودن تلفن همراه یک مسافر در ایستگاه قطار را به تصویر می‌کشد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. در این ویدئو مشاهده می‌شود این سارق حرفه‌ای منتظر رسیدن قطار مانده و سپس با نزدیک شدن قطار با قاپیدن تلفن همراه مسافر به طرف دیگر ریل می‌رود. قربانی که با ربوده شدن تلفن همراهش قصد تعقیب سارق را دارد به دلیل از راه رسیدن قطار موفق به تعقیب وی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید

ضرب و شتم متهم توسط سه مامور پلیس در خیابان + فیلم

این ویدئو اوین بار در اینستاگرام منتشر شد. در شرح این ویدئو آمده بود: «ببینید سارق چطور یک زمان مناسب را برای قاپیدن تلفن همراه مسافر انتخاب می‌کند. امیدوارم این ویدئو به شما کمک کرده باشد تا از ترفند‌های این روز‌های سارقان در ایستگاه‌های قطار آگاه شوید.»

این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از هزاران بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «سارقان از ترفند‌های مختلف برای سرقت استفاده می‌کنند. اگرچه صاحب موبایل عکس العملی سریع از خود نشان داد، اما با رسیدن قطار او مجبور شد تا منتظر بماند و سارق به راحتی فرار کرد.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موبایل قاپ ریل قطار قطار مسافربری سرقت موبایل تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی وقوع سرقت در یک شرکت فعال شهرک صنعتی سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از سرقت مقادیری ضایعات مس، سیم برق و اتصالات در این شرکت لوله بود.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش هوشمندانه پلیس هویت سارق شناسایی شد، افزود: متهم در حاشیه شهر سمنان طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه این سارق از نگهبانان سابق این شرکت بوده است، ابراز داشت: متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرده است.

عرب ضمن بیان اینکه متهم فرد معتاد است، تصریح کرد: تأمین هزینه تهیه مواد مخدر انگیزه او از این سرقت عنوان شده است.

وی افزود: پرونده متهم تکمیل و برای ادامه سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا ارجاع داده شد.

کد خبر 6098056

دیگر خبرها

  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز