Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@17:10:21 GMT

نمایندگی فروش اینورتر LS با گارانتی معتبر

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۳۱۰۲

نمایندگی فروش اینورتر LS با گارانتی معتبر

اینورتر LS زیر‌مجموعه‌ اینورتر‌های صنعتی است که کاربرد اصلی آن کنترل دور الکتروموتور است... - اخبار بازار -

اینورتر LS زیر‌مجموعه‌ اینورتر‌های صنعتی است که کاربرد اصلی آن کنترل دور الکتروموتور است. بسیاری از دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی در حین کار نیاز به تغییر دور دارند. از آنجایی که اتصال مستقیم الکترو موتور به برق شهری سبب چرخش موتور با حداکثر دور می گردد و این امر برای بسیاری از دستگاه‌های صنعتی و غیر‌صنعتی مناسب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینورتر یا درایو کنترل دور اینجا به‌کار رفته و نقش خود را نشان می‌دهد. همچنین این وسیله از ایجاد شوک برقی در بسیاری از دستگاه‌ها در هنگام راه اندازی و توقف جلوگیری می‌کند.

یکی از نیاز‌های اصلی دستگاههایی که موتور دارند، اینورتر LS است که ساخت کشور کره جنوبی بوده و در ایران نمایندگی دارد که در صورت لزوم می‌توانید به این نمایندگی‌ها مراجعه نمایید. در ادامه به بررسی این دستگاه می‌پردازیم.

اینورتر LS و چگونگی کارکرد آن

اینورتر علاوه‌بر تنظیم جریان متناوب برق برای هر دستگاه، توانایی کنترل سرعت موتور را هم دارد. اینورتر LS  همانند تمامی اینورتر‌های دیگر از الکترو‌موتور دستگاه مد‌نظر در برابر بسیاری از آسیب‌های اضافه بار، ولتاژ برگشتی، افزایش و کاهش ولتاژ ورودی به دستگاه و اتصال کوتاه موتور حفاظت می‌کند. مزیت این مدل که همه را شیفته‌ی خود کرده، امکان ذخیره انرژی در آن است. با وجود این قابلیت نیاز نیست نگران مصرف برق دستگاه خود باشید.

این برند اینورتر دارای انواع مختلفی است که تمامی آن‌ها کیفیت بالا داشته و برای کاربردهای مختلف طراحی شده اند.

0 تا 100 اینورتر هایتک

عملکرد اینورتر هایتک هم مانند اینورتر LS است؛ با این تفاوت که ساخت کشور تایوان است. برای ساخت این نوع تکنولوژی بالایی در نظر گرفته شده که از این جهت دارای محبوبیت خاصی است. یکی از دلایل روی‌آوردن بسیاری از افراد به سمت  اینورتر هایتک، قیمت مناسب آن است که در کنار کیفیت و مرغوبیت بالا قرار گرفته است. چنانچه با این اوصاف قصد خرید اینورتر HITEK را دارید، می‌توانید آن را از فروشگاه LSKALA تهیه کنید.

 

 

جایگاه ویژه سرو موتور در صنعت

سرو موتور  در اصل یک موتور الکتریکی است که سیستم فیدبک داشته و در ساخت بسیاری از دستگاه‌های برقی از‌جمله اینورتر LS به‌کار می‌رود. AC و DC نام دو جریان برق هستند که می‌توان آن‌ها را در سرو موتور هم جست‌و‌جو کرد. سرو موتور هم برای کنترل نیاز به یک اینورتر یا درایو دارد که بتنواند با استفاده از فیدبک انکودر محل توقف و سرعت را کنترل نماید. کاربرد اصلی سروو موتور برای کنترل موقعیت، کنترل سرعت و کنترل گشتاور در صنایع مختلف از جمله رباط ها، ماشین افزار ها، ماشین آلات بسته بندی و ... است.

جمع‌بندی

حال که با عملکرد اینورتر LS آشنا شدید خوب است بدانید که فروشگاه LSKALA علاوه‌بر نمایندگی برند LS، دارای نمایندگی برند HITEK نیز هست. می‌توانید از این محصول برای کاربری‌های زیر استفاده کنید.

صنایع بافندگیخطوط تولید اتوموبیلکارخانه سیمانکارخانه‌های سرامیک و گچصنایع چوب و غذاصنایع پتروشیمی

خدمات قابل ارائه فروشگاه LSKALA

اگر قصد خرید اینورتر LS یا هایتک را دارید و نمی‌دانید کدام مارک را انتخاب کنید، بهتر است مشورتی با کارشناسان فروشگاه LSKALA داشته باشید. در این مشورت می‌توانید اطلاعات زیر را کسب کنید:

کاربری درایو و عملکرد دستگاهمکان مناسب برای نصب اینورتراطلاعاتی در مورد گشتاور، توان و ولتاژ دستگاه

خدمات پس‌از‌فروش این فروشگاه قبل از خرید آغاز می‌شود که مشاوره برای انتخاب بهترین اینورتر مورد‌ نیاز، ارائه اطلاعات فنی و دفترچه راهنمای فارسی، آموزش نصب و راه اندازی، و ارائه گارانتی معتبر، همگی شامل این خدمات می‌شوند.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیاری از دستگاه ها اینورتر LS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری از ورود و خروج کالای قاچاق از کشور، مرزبانان گروهان ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد حین کنترل خودروهای مسافری در لاین ورود به کشور طی عملیاتی موفق به کشف مقادیری سیگار قاچاق از دو دستگاه خودرو شدند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت دوغارون حین کنترل خودروهای ترانزیت در لاین ورود به کشور به دو دستگاه خودرو افغانستان مشکوک که پس از بازرسی دقیق از خودروها، تعداد ۳۶۰۰ پاکت سیگار شامل ۷۲ هزار نخ سیگار به ارزش ۱ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال را که داخل دو دستگاه بونکر سیمان جاساز شده بود را از ۲ نفر متهم  افغان کشف کنند، که خودروها توقیف و کالاهای مکشوفه به همراه متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره مبارزه با کالای قاچاق هنگ شد.

وی بیان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه کارکنان مرزبانی به شمار می‌آید و این مهم در تحقق مسیر جهش تولید بسیار کارگشا است.


 

دیگر خبرها

  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران چیست؟
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • ماجرای گاز «خنده» در قلیان اکسیژن صحت دارد؟/ قلیان اکسیژن اعتیاد آور نیست؟
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • با این فناوری انقلابی، معلولیت دیگر محدودیت نخواهد بود