Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مصباح روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه ریزش معدن هشونی صبح امروز اتفاق افتاده که دلیل اولیه آن ریزش معدن در مرحله پیشروی کارگران اعلام شده است.

وی با بیان اینکه پیکر فرد فوت شده از زیر آوار  معدن بیرون آورده شده است تصریح کرد: هنگام ریزش معدن تعداد شش نفر از کارگران حضور داشتند که پنج نفر از آنان با استفاده از راه فرار اضطراری موفق به نجات جان خود شدند و در سلامت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت ۳ ماهه دستگاه قضا به معدن

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان تصریح کرد: باتوجه به بازرسی های سال قبل این اداره کل از معدن هشونی، این معدن ناایمن ارزیابی و ضمن اینکه به بهره بردار برای ایمن سازی،اخطار کتبی ارائه شده، مراتب نیز به مقامات قضایی انعکاس یافته بود.

وی ادامه داد: در اردیبهشت ماه امسال نیز دستگاه قضا مهلت سه ماهه برای رفع ایرادها و انجام اقدامات ایمنی به معدن داده بود که متاسفانه این اتفاق رخ داده است.

مصباح با بیان اینکه از دقایق اولیه اعلام حادثه ریزش معدن هشونی مسئولان محلی و بارزسان اداره کار مستقر در کوهبنان در محل حاضر شدند اظهار داشت: فردا شخصا برای بررسی بیشتر علت حادثه و شرایط معدن به شهرستان کوهبنان سفر می کنم و اگر تخلف بهره بردار در این حادثه احراز شود، حتما برابر با قانون برخورد قانونی انجام خواهد شد.

شهرستان کوهبنان در فاصله ۱۷۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان واقع شده است.

برچسب‌ها کرمان زغال سنگ استان کرمان خط حادثه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان زغال سنگ استان کرمان کرمان زغال سنگ استان کرمان خط حادثه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ریزش معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • ریزش ۱۰۰ دلاری طلای جهانی
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)