Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: با حمایت فیبا آسیا می‌توانیم توسعه لازم را در بخش‌های مختلف داشته باشیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون بسکتبال و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، رییس کنفدراسیون بسکتبال آسیا و مدیر اجرایی بسکتبال آسیا با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون بسکتبال گفت: یکی از برنامه‌های اصلی ما درخصوص دانش افزایی به ویژه در بخش بانوان است چون نیاز به تقویت داریم و با حمایت فیبا آسیا می‌توانیم توسعه لازم را در بخش‌های مختلف داشته باشیم.

جواد داوری رییس فدراسیون بسکتبال در دیدار رییس و مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا با سید حمید سجادی، با تشکر از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان برای میزبانی و برگزاری مسابقات جوانان زیر ۱۸ سال آسیا اظهار داشت: هدف ما این است که تعامل بسیار نزدیک و سازنده با کنفدراسیون آسیا داشته باشیم. یکی از برنامه های اصلی ما درخصوص دانش افزایی به ویژه در بخش بانوان است چون نیاز به تقویت داریم و با حمایت فیبا آسیا می‌توانیم توسعه لازم را در بخش های مختلف داشته باشیم.

وی ادامه داد: برای موفقیت در تیم‌های ملی نیاز به تغییر نسل داریم و این تغییر نسل را آغاز کردیم. همه تلاش و برنامه‌ریزی ما این است که بهترین اتفاق‌ها برای این رشته پرطرفدار در کشور بیفتد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال تیم ملی بسکتبال ایران تیم ملی بسکتبال بانوان فدراسیون بسکتبال داشته باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ عباس صوفی، نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی در نشست با اعضای شورای روستاها، معتمدین و اعضا شورای بخش سنگستان اظهار کرد:‌ در چهار سال آینده به‌هیچ‌عنوان از مشکلات غافل نخواهیم بود؛ اما از سیاه‌نمایی‌ها نیز باید جلوگیری کرد. هر روستایی مشکل ویژه خود را دارد و با برنامه راهبردی باید در حد امکان به این معضلات رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه دهستان سنگستان به لحاظ نزدیکی به شهر مزایا و معایب مختلفی دارد، عنوان کرد: اعتقاد دارم با هم‌افزایی و هم‌فکری با دهیاران و شورای روستا که در حقیقت نمایندگان مردم هستند، باید به مشکلات غلبه کنیم. در چهار سال پیش‌رو اختلافی بین نمایندگان وجود نخواهد داشت و با کنار گذاشتن منیت‌ها، ضمن تعامل با دکتر حاجی‌بابایی تنها به فکر مردم خواهیم بود.

نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس ادامه داد: معیشت مردم، مشکلات اقتصادی و موضوعات زیرساختی مانند فاضلاب و راه در اولویت کاری روستا‌ها قرار دارد و مهم این است که بعد از چهار سال مردم به این باور برسند که نمایندگان از هیچ تلاشی برای حل مشکلات دریغ نکردند.

صوفی مطرح کرد: برنامه ما ارتباط تنگاتنگ با دهیاران و شورای روستاهاست تا مشکلات را ریزبینانه بررسی کنیم. قرار است برای بررسی مشکلات روستاها، تیمی متخصص و باتجربه را در نظر بگیریم تا با ایجاد سند اختصاصی برای هر روستا، مشکلات را حل کنند. وظیفه داریم در تک‌تک روستا‌ها با معتمدین جلسه برگزار کنیم که این موضوع قطع به یقین انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها