Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- اوایل مرداد ماه بود که امیر تتلو در چند یادداشت بلند اعلام کرد که او و سحر قریشی از یکدیگر جدا شده اند و سحر قریشی استانبول را به مقصد دبی ترک کرده است. اما چند روز بعد حرف اش را پس گرفت و گفت که سحر قریشی برای مسافرت به امارات رفته و به زودی بر می‌گردد. حالا پس از گذشت سه هفته، سحر قریشی جدایی اش از امیر تتلو را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، سحر قریشی پس از چند هفته سکوت، روز گذشته از دنبال کنندگان اش در اینستاگرام خواست که هر سوالی دارند، از او بپرسند. به همین جهت اولین سوالی که مطرح شد، حقیقت داشتن جدایی او از امیر تتلو بود. سحر قریشی این بار جواب مبهمی نداد و تایید کرد که این موضوع حقیقت دارد.

کاربر دیگری هم از او پرسید که چرا مرتکب چنین اشتباهی شده و مسیر را کج رفته است. در جواب سحر قریشی گفت که انسان جایز الخطا است، گاهی می‌شود از راه کج به مقصد رسید.

اما جنجالی‌ترین سوال، درباره شایعه اعتیاد او به مصرف مواد مخدر بود که واکنش خنثی و عجیب سحر قریشی را به دنبال داشت. او در پاسخ به سوالی در این رابطه گفته که فقط آدم‌های سالم اینجا [امارات]می‌توانند زندگی کنند.

بلوای بر سر تاتو‌های جدید سحر قریشی

در کنار این حواشی، سحر قریشی شب گذشته تصویری تازه از خودش منتشر کرد که نشان می‌داد تاتو‌هایی روی صورت، گردن و دست هایش کار شده است. این موضوع با واکنش دنبال کنندگان او مواجه شد. بخش اعظم شان به او انتقاد کرده اند که با تاتو صورت اش را از بین برده و آینده کاری اش را به خطر انداخته است.

اما در مقابل بخشی از کاربران هم گفته اند که تاتو‌ها واقعی نیست و احتمالا با نقاشی، فتوشاپ و ساق دست‌های طرح تاتو بار دیگر خواسته توجه کاربران و رسانه‌ها را به خود جلب کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سحر قریشی امیر تتلو سحر قریشی امیر تتلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی تنها چهار بازی دیگر تا ثبت بهترین فصل تاریخ خود فاصله دارد. پاریسی ها تا اینجا قهرمان سوپرجام و لیگ فرانسه شده اند و حالا در لیگ قهرمانان و جام حذفی می خواهند قهرمان شوند.

پاریس به فینال جام حذفی رسیده و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز فردا به مصاف دورتموند می رود.

مکسول، ستاره برزیلی سابق پی اس جی، نقش لوئیس انریکه در تیم پاریسی را ستود: «بزرگترین تغییر در زمین رخ داد. لوئیس انریکه ثبات را در بازی به پی اس جی داده و این ارزشمند است. این باعث می شود همه به موقعیت خود در زمین واقف باشند و سپس خلاق تر و کارآمدتر کار کنند. صادقانه بگویم، از ابتدای فصل و زمانی که دیدم لوئیس انریکه چه می کند، اعتماد به نفس بیشتری گرفتم. من هنوز هوادار پی اس جی هستم و درست است که تیم بازیکنان بزرگی دارد و در راس‌شان امباپه که بیش از 40 گل زده، اما معمار موفقیت های پی اس جی لوئیس انریکه است.»

مکسول در مورد اعلام جدایی امباپه در ماه فوریه گفت: «این خبر آشوبی در رختکن ایجاد نکرد. وقتی بازیکن هستید می دانید که هر سال عده ای باشگاه را ترک می کنند و این نمی تواند شما را آزار دهد. ما قبلاً هر تابستان در مورد جدایی امباپه صحبت می کردیم. بعد از آن جو باشگاه چندان مثبت نبود. ما هر روز در مورد این موضوع صحبت می کردیم که کمی طاقت فرسا است. اما رختکن با درایت انریکه قوی باقی ماند و او اجازه نداد تصمیم امباپه باعث به هم ریختن تیم شود.»

دیگر خبرها

  • فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان