Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@10:47:10 GMT

۳۱۷ واحد مسکن مهر پردیس تحویل متقاضیان شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۳۵۱۵

۳۱۷ واحد مسکن مهر پردیس تحویل متقاضیان شد

شرکت عمران شهر جدید پردیس از تحویل ۳۱۷ واحد مسکون مهر تکمیل شده در این شهر به متقاضیان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت عمران شهر جدید پردیس، این شرکت از واگذاری ۳۱۷ واحد مسکن مهر تکمیل شده و تحویل نهایی آن‌ها به متقاضیان خبر داد.

بر اساس اعلام این شرکت، تعداد ۳۱۷ واحد از پروژه‌های مسکونی مهر شهر جدید پردیس، واقع در فاز‌های ۸، ۹ قدیم و ۵ آماده تحویل به مالکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اخذ نوبت اینترنتی از طریق سامانه خدمات الکترونیک www.pardis.city جهت امور تحویل واحد الزامی است.

متقاضیان برای دریافت نامه تحویل واحد با همراه داشتن اصل قرارداد ۵ برگی و کارت قسط به کارگزاری مسکن مهر شهر جدید پردیس مراجعه کنند.

متقاضیانی که تاکنون نسبت به تشکیل پرونده کارت قسط و دریافت آن اقدام نکرده‌اند، می‌بایست صرفاً به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه www.pardis.city نسبت به تشکیل پرونده بانک خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واحد مسکن مهر مسکن مهر پردیس پروژه های مسکونی شهر جدید پردیس ۳۱۷ واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب

  به گزارش پارس نیوز، متقاضیان پژو پارس که اولویت تحویل خودروی آنها زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ اعلام شده و پیامک دریافت کردند، چنانچه هنوز امکان واریز وجه را پیدا نکردند می توانند تا روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت امسال نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

ایران خودرو این مهلت سه روزه را در شرایطی اعلام کرد که ثبت نام کنندگان پژو پارس فرصت ۱۰ روزه ای برای واریز وجه داشتند.

اما با توجه به افزایش قیمت انواع پژو پارس برخی از متقاضیان درخواست تمدید مدت واریز وجه را از آبی های جاده مخصوص داشتند. این خودروساز نیز با توجه به درخواست مشتریان زمان واریز وجه را برای خریداران پژو پارس که موعد تحویل خودروی آن رسیده به مدت ۷۲ ساعت تمدید کرد.

دیگر خبرها

  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • نارضایتی متقاضیان از تاخیر در تحویل خودروی جک اس ۵
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان