Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستور جدی برای تعیین تکلیف وسایط نقلیه بلاتکلیف و انباشتی در کف پارکینگ‌های سطح شهر اردبیل صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو عصر امروز در دومین جلسه شورای حفظ حقوق شهروندی در سال 1401 در اردبیل از وضعیت موجود در خصوص حقوق شهروندی در حوزه های مختلف از جمله وضعیت کلانتری ها، اشتغال و کارآفرینی در زندان ها و پارکینگ های سطح شهر از حیث انباشت وسایط نقلیه بلاتکلیف گزارشی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جریان صدر عراق سبب تعلیق فعالیت شورای عالی قضایی شد/ سفر الکاظمی به مصر نیمه‌تمام ماندسردار سلامی: سازمان قضایی نیروهای مسلح الگوی مناسبی برای دستگاه قضایی استکلاهبرداری 11 میلیاردی با ادعای اعمال نفوذ در دستگاه‌های انتظامی و قضایی

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت و شان انسانی بر رعایت بیش از پیش حقوق افراد در مراجعه به مراجع قضایی و انتظامی تاکید کرد و گفت: بر اساس آموزه های دینی و اسلامی که همواره بر احترام به حقوق انسانی در هر مقام و موقعیتی اهمیت داده شده است، تصریح کرد: هر گونه تحقیر و خوار کردن افراد بر اساس موازین شرعی و قانونی خلاف بوده و در صورت مشاهده، با هرگونه موارد تخلف به صورت جدی برخورد می شود.

کثیرلو با ورود به بحث وضعیت پارکینگ های سطح شهر و انباشت خودروهای توقیفی که موجب تضییع حقوق مردم می شود، به دادستان های حوزه های قضایی دستور داد تا نسبت به تعیین تکلیف فوری و سریع خودروهای بلاتکلیف دستورات قضایی لازم را صادر کنند.

انتهای پیام/144/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟

ظاهراً تعیین تکلیف طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به گزارش ایلنا، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در چند سال گذشته و وعده‌های نمایندگان مجلس یازدهم، ظاهراً آن‌ها نتوانسته‌اند نظر مثبت اعضای هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را جلب کنند و نشست‌هایی که برگزار شده موفق نبوده است.

در حال حاضر پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که با توجه به عدم رسیدن به توافق با شورای نگهبان و هیات عالی نظارت و به دلیل رای نیاوردن بعضی از نمایندگان پیگیر طرح، تلاش جهت به دست آوردن نظر مثبت هیأت نظارت و رفع ابهامات به مجلس دوازدهم موکول شده است.

به این ترتیب، فعلاً پیمانکاران در عرصه روابط کار کشور با قدرت ماندگارند و قراردادهای مناقصه جدید پیاپی برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • اسناد تک برگی برای اراضی زراعی صادر می شود
  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ