Web Analytics Made Easy - Statcounter

تأمین نیاز‌های ارتباطی مراسم اربعین و ایجاد هماهنگی در افزایش ظرفیت و پوشش شبکه و خدمت‌رسانی بیشتر در مناطق زائرپذیر مورد بررسی قرارگرفت .

بنا به تجربه هر ساله حضور زائران در روزهای منتهی به اربعین حسینی در عراق و پیاده روی از مرز ایران تا کربلا معلی، در این روزها مسئله پوشش ارتباطاتی مورد توجه متصدیان حوزه ارتباطات کشور قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا «محمدرضا بیدخادم»، مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات، اظهار داشت: «جلسه ای با حضور نمایندگان حوزه های ارتباطی کشور متشکل از وزارت ارتباطات ،شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای همراه تشکیل شد و بر همکاری همه جانبه در جهت رفع مشکلات فنی و ارایه تسهیلات ارتباطی زائران اربعین حسینی تاکید شد.»

وی افزود: «در این جلسه با تاکید بر اهمیت ایجاد زیر ساخت‌های مناسب و ارائه خدمات ارتباطی مطلوب از سوی اپراتورها به افزایش هماهنگی‌ها به‌منظور ظرفیت‌سازی اپراتور‌ها و تأمین ارتباطات و ارائه تمام نیاز‌های ارتباطی دستگاه‌های خدمت رسان و تضمین خدمات و کیفیت ارتباطات درتمامی مسیر ها به ویژه درمسیر پیاده روی بین شهرهای نجف و کربلا زائران اربعین حسینی پرداخته شد.»

 بید خام با بیان اینکه به همکاری اپراتورهای عراقی در ایجاد بستر مناسب فنی وتجاری برا ی ارایه خدمات اپراتورها ایرانی در این جلسه تاکید شد ادامه داد: «اپراتورهای ارتباطی با هم افزایی تمهیدات لازم برای پایداری شبکه و تقویت پوشش در مسیر زائران اربعین را پیش بینی کنند و در بحث رومینگ از لحظ فنی وتجاری نیز اقدامات لازم صورت گیرد تا زائران اربعین حسینی با چالش هایی در این زمینه مواجه نشوند.»

وی با تاکید بر آمادگی شرکت مخابرات ایران بر ارائه هر گونه تسهیلات در شهر های مرزی و شهرهای عراق و اپراتورهای ایرانی و عراقی گفت : «کار گروه تخصصی با حضور اپراتورهای ایرانی و عراقی در این زمینه تشکیل شد تا به بررسی مشکلات فنی و تجاری بپردازد و آسیب شناسی مسایل ارتباطی کامل صورت گیرد.»/تسنیم

 

منبع: فردا

کلیدواژه: اربعین حسینی اپراتورهای ایرانی و عراقی زائران اربعین اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، «اللوا ریاض الخیکانی» مشاور وزیر داخلی و رییس ستاد اربعین کشور عراق ظهر دوشنبه در نشست مشترک با سفیر جمهوری اسلامی ایران و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: تمهیدات لازم برای اربعین‌حسینی از هم اکنون تدارک دیده می‌شود.

وی افزود: در چند روز گذشته با معاون وزیر در این خصوص مذاکراتی صورت گرفت و معاون وزیر تاکنون چندین جلسه در این خصوص برگزار کرده است.

مشاور امنیت ملی عراق ادامه داد: با رصد چهار گذرگاه اصلی مهران، چذابه، خسروی و شلمچه، باید کمبودهای این مرزها برای برگزاری اربعین‌حسینی در این چهار مرز، شناسایی و برطرف شود.

کد خبر 6098368

دیگر خبرها

  • مشکلات توسعه فیبر نوری به روایت مدیران اپراتورهای ثابت / شهرداری تهران اصلاً همکاری نمی‌کند
  • ۵ هزار میلیارد تومان در حوزه راه‌های ایلام هزینه شد
  • تردد زائران اربعین از مرز تمرچین یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است
  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • بروزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی با کمک اپرتورهای ارتباطی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است