Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، کامران قدس روز سه‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه ابراز داشت: افتتاح سه‌خانه بهداشت در دامغان، ۲ طرح در گرمسار، یک طرح مربوط به اورژانس ایوانکی و کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی ستاد مرکز بهداشت در سمنان از جمله طرح‌های آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در هفته دولت امسال است.
وی بیان کرد: اکنون ۳۱ مرکز رشد و فناوری در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان فعال است و به زودی یک مرکز دیگر فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: در زمینه آموزش رشته‌های جراحی عمومی، پروتز دندان و مهندسی بافت در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مجوز گرفته و راه‌اندازی شده است.
قدس اظهار داشت: دانشکده داروسازی نیز در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان راه‌اندازی شده و دانشجوی بین‌المللی پذیرش شده است.

هزینه‌کرد ۲۷۰ میلیارد ریالی در توسعه فضای بهداشتی و درمانی طی یکسال

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان گفت: ۲۷۰ میلیارد ریال برای توسعه فضای بهداشتی و درمانی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان طی یکسال گذشته به برکت دولت سیزدهم هزینه شده است.
وی ادامه داد: فضای فیزیکی در زمینه آموزش ۲هزار و ۵۰۰ متر مربع، در زمینه دانشجویی پنج‌هزار و ۶۰۰ متر مربع، در زمینه بهداشت چهارهزار و ۶۰۰ مترمربع در قالب ۲۰ طرح، ۲هزار متر مربع در قالب ۲۱ طرح در دولت سیزدهم افزوده شده است.

پیک هفتم کرونا در هفته هفتم همچنان در اوج

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان ادامه داد: در هفته هفتم پیک هفتم و در قله پیک هستیم و اکنون شیوع کرونا در اوج است و باید در این شرایط تزریق واکسن علیه ویروس کرونا بیش از پیش جدی گرفته شود.
قدس تصریح کرد: تمام افرادی که حداقل ۶ ماه از تاریخ آخرین دز واکسن کرونایشان می‌گذرد باید نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.
وی یادآور شد: اکنون ۹۴ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دز اول، ۸۹ درصد دز دوم و ۶۴ درصد دز سوم واکسن علیه ویروس کرونا را تزریق کردند.
قدس خاطر نشان کرد: اکنون ۴۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا به دلیل وخامت حال در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی استان سمنان بستری هستند که از این تعداد ۱۲ بیمار به دلیل بدحال بودن در بخش مراقبت ویژه پذیرش شدند.
وی افزود: ۸۲ درصد جمعیت بالای پنج سال تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان واکسن علیه ویروس کرونا تزریق  کردند.

ارائه خدمات بستری به ۷۳‌هزار نفر در مراکز درمانی استان سمنان طی یکسال گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان تصریح کرد: طی یکسال گذشته ۷۳ هزار نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بستری شدند و ۲۰۰ هزار نفر از خدمات اورژانس بهره‌مند شدند.
قدس یادآور شد: ۵۰۰ هزار نفر در کلینیک‌های تخصصی تحت پوشش دانشگاه علوم‌پزشکی استان سمنان طی یکسال گذشته پذیرش شدند و ۳۲ هزار عمل جراحی در این مدت انجام شد.
وی افزود: طی یکسال گذشته ۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز اورژانس تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هزینه شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان گفت: ۶۰ میلیارد تومان برای تامین تجهیزات مراکز درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی استان سمنان طی یکسال گذشته هزینه شد که تامین دستگاه سیتو آنژیوگرافی از جمله تجهیزات است.

دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ۷۵ متخصص نیاز دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان گفت: استان برای ارتقای ارائه خدمات درمانی حداقل به ۷۵ متخصص نیاز دارد.
وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان با کمبود نیروی انسانی و اعتبارات مواجه است،  اما با تمام توان با وجود کمبودها به دنبال ارائه خدمات به نحو مطلوب به مراجعه‌کنندگان است.
وی تصریح کرد: برخی افراد با کم لطفی در فضای مجازی به دنبال تخریب و القای ناامیدی بین مردم در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هستند که این افراد در واقع آب در آسیاب دشمن می‌ریزند. 
قدس تاکید کرد: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان با تمام توان بدون کم‌کاری ارائه خدمات مطلوب به مراجعه‌کنندگان را دنبال می‌کند.

ارائه خدمات اورژانس به ۲۶ هزار نفر در بیمارستان مهدیشهر 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان گفت: ۲۶ هزار نفر در بیمارستان مهدیشهر در بخش اورژانس از زمان آغاز بهره‌برداری(۱۴۰۰) خدمات دریافت کردند.
قدس بیان کرد: ۲۳ هزار نفر در کلینیک بیمارستان مهدیشهر پذیرش شدند و یکهزار و ۱۰۰ نفر نیز در این بیمارستان بستری شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان گفت: بیمارستان مهدیشهر فعال است و در حدتوان و ظرفیت به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهد.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح طرح دولت مردمی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح طرح دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح طرح دولت مردمی بهداشت و سلامت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان مهدیشهر مراکز درمانی ارائه خدمات ویروس کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۳۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، گفت: درمان رایگان کودکان زیر هفت سال از ابتدای سال به صورت آزمایشی در خراسان شمالی آغاز و از امروز رسمی شد. - اخبار استانها -

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: از امروز به صروت رسمی بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این موضوع یک خبر خوب از حوزه وزارت بهداشت و درمان و دولت سیزدهم است٬ افزود: چنانچه کودکان به بیمارستان مراجعه کردند، از بدو پذیرش بستری تا انجام اقدامات تشخیصی و جراحی خدمات درمانی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه ابتدای امسال نوید ارائه گسترده و عادلانه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی را اعلام کرده بودیم، گفت: کلنگ زنی و شروع ساخت بیمارستان مادر و کودک به عنوان بزرگ ترین پروژه درمانی استان و آغار درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در دانشگاه در این راستا محقق شد.

شاهین‌فر تصریح کرد: اجرای طرح رایگان درمان کودکان زیر 7 سال، در استان خراسان شمالی از ابتدای سال به شکل آزمایشی آغاز شده  بود اما امروز به صورت رسمی و سراسری این اقدام اجرایی می شود.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم