Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@03:08:43 GMT

قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو +جدول

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۳۸۵۲

قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو +جدول

سمند LX امروز سه‌شنبه اول شهریور در بازار آزاد خودرو رکورددار کاهش قیمت لقب گرفت

به گزارش مشرق، قیمت سمند LX در بازار آزاد امروز سه‌شنبه اول شهریور با افت چهار میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به ۳۱۰ میلیون تومان رسید. سمند LX امروز رکورددار کاهش قیمت بین محصولات داخلی است و بعد از آن شاهد افت سه میلیون تومانی قیمت دنا تیپ یک و رانا پلاس هستیم که ارزش این دو خودرو به‌ترتیب ۴۰۳ و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پژو ۲۰۷ دنده‌ای که با قیمت ۳۹۵ میلیون تومان دست به دست می‌شود، درقیاس با دیروز دو میلیون تومان ارزان شده است.

به گزارش فرارو، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو اولین روز شهریور امسال در بازار آزاد با رشد چهار میلیون تومانی نسبت به دیروز به ۲۹۹ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و کنار ساینا S درقیاس با سایر محصولات داخلی افزایش قیمت بیشتری را تجربه کردند. قیمت ساینا S از ۲۱۲ به ۲۱۶ میلیون تومان رسیده است. پراید ۱۱۱ یا همان هاچ‌بک دو میلیون تومان گران شده و خریداران پراید صندوقدار، پراید وانت و ساینا دنده‌ای نسبت به دوشنبه، یک میلیون تومان بیشتر پرداخت می‌کنند.

قیمت خودروهای ایران‌خودرو در بازار آزاد

وانت آریسان ارزان‌ترین خودرو تولیدی ایران‌خودرو در بازار آزاد محسوب می‌شود و در دسته وانت‌های تک‌کابین قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین خودرو سواری تولید شده ایران‌خودرو در بازار آزاد رانا LX است. رانا با موتور TU۵ از نظر پیشرانه با خودروهای ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد. با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روزرسانی شده رانا پلاس توسط ایران‌خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا LX، پژو ۴۰۵ و سمند Lx ارزان‌ترین محصولات داخلی ایران خودرو به حساب می‌آیند.

در سوی مقابل گران‌ترین خودرو داخلی ایران‌خودور دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور EF۷ توربو بهره می‌برد و مجهز به جعبه دنده شش‌سرعته است. همچنین جدیدترین خودرو داخلی ایران‌خودرو تارا دنده دستی است و همین حالا دومین محصول گران‌قیمت ایران‌خودرو به شمار می‌رود.

پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با جعبه دنده اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودور پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک و پژو ۲۰۰۸ در دسته خودروهای گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.

قیمت خودروهای پرفروش ایران‌خودرو

خودرو

قیمت دوشنبه

قیمت سه‌شنبه

وانت آریسان

۲۵۸ میلیون تومان

۲۵۵ میلیون تومان

سمند LX

۳۱۴ میلیون تومان

۳۱۰ میلیون تومان

سمند EF۷

۳۴۶ میلیون تومان

۳۴۶ میلیون تومان

سمند EF۷ دوگانه‌سوز

۴۲۴ میلیون تومان

۴۲۴ میلیون تومان

سمند سورن ELX

۳۰۵ میلیون تومان

۳۰۵ میلیون تومان

دنا تیپ یک

۴۰۶ میلیون تومان

۴۰۳ میلیون تومان

دنا پلاس دنده‌ای توربو

۴۷۷ میلیون تومان

۴۷۷ میلیون تومان

دناپلاس توربو اتوماتیک

۵۰۵ میلیون تومان

۵۰۵ میلیون تومان

پژو ۴۰۵

۲۹۵ میلیون تومان

۲۹۵ میلیون تومان

پژو پارس

۳۱۲ میلیون تومان

۳۱۵ میلیون تومان

پژو پارس اتوماتیک

-

-

پژو ۲۰۷ دنده‌ای

۳۹۷ میلیون تومان

۳۹۵ میلیون تومان

پژو ۲۰۷ اتوماتیک

۵۸۵ میلیون تومان

۵۸۵ میلیون تومان

رانا LX

۲۶۵ میلیون تومان

۲۶۵ میلیون تومان

رانا پلاس

۳۰۳ میلیون تومان

۳۰۰ میلیون تومان

تارا دنده‌ای

۴۴۵ میلیون تومان

۴۴۵ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۲

۲۹۵ میلیون تومان

۲۹۹ میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ ۵

-

-

پژو ۲۰۶ صندوقدار

۳۵۰ میلیون تومان

۳۵۰ میلیون تومان

تندر ۹۰

۵۰۰ میلیون تومان

۵۰۰ میلیون تومان

پژو ۲۰۰۸

یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان

هایما S۵

۷۷۵ میلیون تومان

۷۹۵ میلیون تومان

هایما S۷

۹۱۵ میلیون تومان

۹۱۵ میلیون تومان

سوزوکی گرندویتارا اتوماتیک

یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان

پژو ۵۰۸

دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان

دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان

قیمت خودروهای سایپا در بازار آزاد

پراید ۱۳۲ ارزان‌ترین خودرو سایپا است. پراید وانت قیمت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های خانواده پراید دارد و پراید وانت پلاس نیز از کوئیک دنده‌ای و ساینا دنده‌ای قیمت بیشتری دارد. تیبا به عنوان جایگزین پراید روانه بازار شد و در حال حاضر مدل صندوقدار این خودرو ارزان‌ترین محصول تولیدی سایپا به شمار می‌رود.

بعد از تیبا صندوقدار، ساینا دنده‌ای ارزان‌ترین خودرو در حال تولید توسط سایپا محسوب می‌شود. ساینا دنده‌ای در واقع نسخه به روزرسانی شده تیبا است. تیبا دو یا تیبا هاچبک بعد از تیبا صندوقدار و ساینا، ارزان‌ترین خودرو تولید شده سایپا هستند. همه تولیدات داخلی سایپا از جمله تیبا، تیبا۲، ساینا، کوئیک، ساینا s، کوئیک در بخش پیشرانه یکسان هستند. این خودروها به یک پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی و جعبه‌ دنده پنج‌سرعته مجهز شده‌اند. گران‌ترین خودرو تولید داخل سایپا در بازار آزاد شاهین است.

به گزارش فرارو، شاهین جدیدترین خودرو تولیدی سایپا نیز به شمار می‌رود. شاهین از نظر پیشرانه دارای همان موتور تیبا است که برای جبران توان ناکافی به توربو مجهز شده است. تنها خودرو شرکت سایپا با جعبه دنده اتوماتیک، کوئیک اتومات است. کوئیک اتوماتیک پلاس هم به تنها پیشرانه تولید شده سایپا یعنی M۱۵ مجهز شده است. بین مدل‌های مونتاژی سایپا نیز سیتروئن C۳ و کیا سراتو قیمت بیشری دارند.

قیمت خودروهای پرفروش سایپا

خودرو

قیمت دیروز

قیمت امروز

پراید ۱۱۱

۲۰۴ میلیون تومان

۲۰۶ میلیون تومان

پراید ۱۳۱

۱۸۴ میلیون تومان

۱۸۵ میلیون تومان

پراید ۱۳۱

۱۸۰ میلیون تومان

۱۸۰ میلیون تومان

پراید ۱۵۱

۱۷۶ میلیون تومان

۱۷۷ میلیون تومان

پراید ۱۵۱ پلاس

۱۸۹ میلیون تومان

۱۸۹ میلیون تومان

تیبا

۲۰۱ میلیون تومان

۲۰۱ میلیون تومان

تیبا ۲

۲۰۸ میلیون تومان

۲۰۵ میلیون تومان

تیبا ۲ پلاس

۲۱۰ میلیون تومان

۲۱۰ میلیون تومان

ساینا

۲۰۱ میلیون تومان

۲۰۲ میلیون تومان

ساینا S

۲۱۲ میلیون تومان

۲۱۶ میلیون تومان

کوئیک دنده‌ای

۲۰۷ میلیون تومان

۲۰۷ میلیون تومان

کوئیک اتوماتیک پلاس

۳۱۵ میلیون تومان

۳۱۵ میلیون تومان

سیتروئن C۳

یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان

چانگان CS۳۵

۶۵۰ میلیون تومان

۶۵۰ میلیون تومان

وانت زامیاد

۳۳۰ میلیون تومان

۳۳۰ میلیون تومان

کیا سراتو ۲۰۰۰ مونتاژی

یک میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان

یک میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان

آریو

۵۱۰ میلیون تومان

۵۱۰ میلیون تومان

شاهین

۳۶۰ میلیون تومان

۳۶۰ میلیون تومان

منبع:فرارو

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت قیمت خودرو ایران خودرو سایپا قیمت خودرو اخبار خودرو بازار خودرو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ترین خودرو تولید ارزان ترین خودرو قیمت خودروهای ساینا دنده ای بازار آزاد میلیون تومان یک میلیارد ایران خودرو پژو پارس ۲۰۶ تیپ پژو ۲۰۷ پژو ۲۰۶ سمند LX

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار خودرو به کمای عمیق رفت/ آخرین قیمت پژو، سمند، تارا، شاهین و کوئیک + جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رکود در بازار خودرو هر روز عمیق تر از روز قبل می‌شود. روایت نمایشگاه‌داران، از شدت گرفتن رکود در بازار خودرو حکایت دارد.

در همین رابطه، سعید موتمنی، رییس پیشین اتحادیه دارندگان نمایشگاه‌ها و فروشندگان خودروی تهران از تداوم رکود در بازار خودرو خبر داده و گفته است: اوایل هفته جاری قیمت انواع خودرو در بازار تا دو درصد ریزش را هم تجربه کرد اما این کاهش قیمت تداوم نداشت و در اواسط هفته بار دیگر به قیمت‌های پیشین بازگشت.

وی افزوده؛ افت قیمتی که در اوایل هفته اتفاق افتاده بوده برآمده از کاهش قیمت ارز و ریزش آن از رقم ۶۵ هزار تومان بود.

موتمنی متذکر شده؛ در سال ۱۴۰۳ قیمت بیشتر خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی در بازار نسبت به آخرین روزهای سال ۱۴۰۲، افزایش ۴ تا ۵ درصدی را تجربه کرده‌ است.

وی تصریح کرده؛ عرضه همچنان ضعیف است و آنچه درباره تقویت واردات گفته می‌شود هنوز اثر خود را در بازار نشان نداده است؛ اگر عرضه به اندازه کافی بود، وضعیت قیمت خودرو در بازار متفاوت از امروز بود.

آخرین قیمت‌ها در بازار خودرو

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو به قیمت ۳۵۰ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ نیز به قیمت ۳۲۵ میلیون تومان به فروش می‌رود.

در این میان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در بازار ۶۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ هم ۸۰۵ میلیون تومان به فروش رفت. اما پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳، یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ در حدود ۷۱۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. اما پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۸۳۵ میلیون تومان رسید. پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ اما با کاهش ۸۵۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار به قیمت ۹۷۵ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ در حدود ۸۱۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳، یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان قیمت خورد. دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ یک میلیارد و ۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

راناپلاس مدل ۱۴۰۳ در حدود ۶۴۵ میلیون تومان و راناپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار ۶۱۵ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۳ در بازار ۴۴۰ میلیون تومان و ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ هم ۴۱۰ میلیون تومان قیمت خورده است. اما سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار ۸۲۰ میلیون تومان فروخته شد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۳ هم ۸۵۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ در بازار به قیمت ۸۱۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ به قیمت ۴۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم به قیمت ۴۲۵ میلیون تومان رسید.

۲۲۳۳۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902234

دیگر خبرها

  • بازار خودرو به کمای عمیق رفت/ آخرین قیمت پژو، سمند، تارا، شاهین و کوئیک + جدول
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کف قیمت خودرو در بازار
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار