Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر سه شنبه خبرنگار ایرنا، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار از احداث دسترسی های خیابان چمن آرا در بزرگراه شهید بابایی خبر داد و گفت: با اجرای این طرح معضلات ترافیکی محله حکیمیه حل و تردد آسان برای شهروندان ساکن این منطقه تا حد زیادی محقق شد.

عبدالمطلب توجهی با علام این خبر افزود: یکی از اقدامات این معاونت هموار کردن ترددها و مسیرهای دسترسی و حل معضلات و مشکلات ترافیکی منطقه بوده و از این رو عملیات عمرانی تعریض و احداث دسترسی های خیابان چمن آرا در محدوده بزرگراه شهید بابایی را در دستور کار قرارداد تا با اجرای این طرح معضلات ترافیکی محله حکیمیه حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح چمن آرا در سه فاز، افزود : این طرح در سه فاز اجرایی شده و در حال تکمیل است؛ ابتدا در فاز نخست، نسبت به تعریض این محور اقدام شده و عملیات عمرانی تعریض در این فاز تکمیل شده است، سپس در فاز دوم نسبت به احداث چپ گرد اقدام شد که عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده است و در فاز آخر، این معاونت در حال احداث کندرو و اجرای راست گرد است.

معاون شهردار چهار آغاز عملیات عمرانی این پروژه از  سال ۱۴۰۰  عنوان کرد و گفت: پیش بینی می شود تا پایان مهرماه سال جاری به بهره برداری برسد.

احداث ۱۸۴۲ واحد مسکونی در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: با تشکیل قرارگاه مسکن در منطقه، کلنگ احداث چهارمین طرح مسکن نیز امروز بر زمین زده شد تا شاهد احداث هزار و ۸۴۲ واحد مسکونی در منطقه باشیم.

سید مهدی صباغ در مراسم کنگ زنی طرح شهید شیرودی در محله مشیریه گفت: قرارگاه جهادی مسکن منطقه با هدف به حداقل رساندن زمان و حذف فرآیندهای موازی و زائد برای صدور مجوزهای لازم تولید مسکن، شناسایی همه ظرفیت‌های تولید و تلاش برای فعال‌سازی آنها  با دستور شهردار تهران راه اندازی شد.

وی به طرح شهید شیرودی اشاره کرد و افزود: در این طرح ۷۷۰ واحد مسکونی در ۱۱ بلوک در متراژ ۹۰ مترمربع به بالا با زیربنای کل بلوکهای مسکونی- تجاری ۹۷ هزار متر مربع، فضای خدمات عمومی با زیربنای ۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع و فضای تجاری با زیربنای سه هزار مترمربع به همت صندق تعاون و سرمایه گذاری مسکن احداث می شود. 

شهردار منطقه ۱۵ در ادامه به سه طرح دیگر قرارگاه مسکن منطقه اشاره کرد و افزود: کلنگ زنی احداث ۱۲۸ واحد مسکونی در خاور شهر، احداث پروژه امین یک و دو با ۶۷۴ واحد در ضلع جنوب شهرک شهید بروجردی و ساخت ۲۷۰ واحد مسکونی در شهرک شهید بروجردی از جمله این پروژه ها است.

اجرای برنامه های سینما سلامت ویژه کودکان منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از اجرای برنامه های سینما سلامت در قالب فراموز سیار ویژه کودکان این منطقه در سراهای محلات، مدارس و مراکز فرهنگی و هنری در راستای ایجاد شور و نشاط و غنی سازی اوقات فراغت آنها خبر داد.

علیرضا جعفری در تشریح ویژه برنامه های سینما سلامت‌افزود: به منظور تداوم و افزایش آموزش های مهارتی در کودکان ۶ تا ۱۲ سال، مرکز فرآموز میلاد منطقه با همکاری اداره سلامت انیمیشن آموزشی با موضوع شناخت و مدیریت هیجانات،مهارت های رفتاری همراه با بازی، مسابقه و اهدای جوایز در ۱۳ سرای محله، مدارس ابتدایی و مراکز فرهنگی و هنری با حضور کارشناسان برگزار می کند .

جعفری به ارائه آموزش از طریق بازی و روش های غیر مستقیم در راستای پرورش اعتماد به نفس در کودکان ،آموزش مهارت های رفتاری و ارتقای سواد سلامت اشاره کرد و افزود: این مرکز به اتاق مشاوره کودک و خانواده، کارگاه های بازی، خودآگاهی، ابراز وجود، مثبت اندیشی و توکل مجهز است.

دومین دوره جام فوتبال گل کوچک رسانه های کشور به میزبانی منطقه ۲۲

دومین دوره جام فوتبال گل کوچک رسانه کشور به میزبانی منطقه ۲۲  به مناسبت تقدیر از جامعه رسانه برگزار خواهد شد، در مراسم قرعه کشی این رقابت ها شهردار منطقه ۲۲ از یک نماینده  جامعه عکاسان کشور به مناسبت روز جهانی عکاسی تقدیر کرد.

قرعه کشی تیم های جام فوتبال گل کوچک رسانه های کشور به میزبانی منطقه ۲۲ ظهر با حضور نماینده تیم های شرکت کننده از رسانه های کشور در ساختمان شماره یک شهرداری منطقه و با حضور وحیدرضا محمدی شهردار این منطقه ، نماینده رسانه ها و  مدیران سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

این مسابقات در دو گروه اول و دوم با حضور ۱۲ تیم برگزار خواهد شد، که در گروه اول خبرگزاری صدا و سیما، روزنامه همشهری، خبرگزاری ایرنا، رسانه طرفداری، یاران رسانه و خبرگزاری برنا در گروه دوم نیز شبکه جام جم، هنرمندان پاسارگاد، مجریان، انجمن عکاسان مطبوعات، خبرگزاری شهر و باشگاه خبرنگاران جوان به شکل دوره ای حضور دارند.

شهردار منطقه ۱۷ به  عنوان سفیر اهدا عضو منطقه انتخاب شد

در اردوی جهادی پزشکان متخصص که به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۷ در کانون فرهنگی تربیتی ابوذر برگزار شد، شهردار منطقه به عنوان سفیر اهدا عضو منطقه ۱۷ بیمارستان سینا در نظر گرفته شد.

در این اردوی جهادی، ۱۲ گروه از پزشکان متخصص همچون عفونی، روان پزشک، اطفال، ارولوژی، زنان، طب سالمندی حضور داشتند. همچنین خدماتی همچون واکسیناسیون کرونا و تست تشخیصی این بیماری برای شهروندان منطقه انجام شد. این  خدمات به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار داده شد. 

افراد مراجعه کننده ای که نیاز به دریافت خدماتی مثل اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی و رادیولوژی نیاز داشتند، به بیمارستان ضیائیان ارجاع داده شدند که این خدمات نیز به صورت رایگان برای آنها انجام می شود.

برپایی نمایشگاه اسوه در منطقه ۸ 

نمایشگاه اسوه با موضوع عملکرد پایگاه های مقاومت بسیج در محلات به مدت سه روز از ۲۹ مرداد تا دوشنبه ۳۱ مرداد برپا شد، در این نمایشگاه با بیش از ۳۰ غرفه به فعالیت و عملکرد پایگاه مقاومت بسیج محلات در موضوعات اشتغالزایی، اجتماعی، دینی، سیاسی، ورزشی، بهداشتی و حقوقی و قضایی و... پرداخته شد.

تشکیل محلات اسلامی، بصیرت افزایی و موضوعات دینی و سیاسی، مقاومت مردمی، فرهنگی و هنری و جذب مردم در مساجد و بسیج و هیئت های مذهبی فعال بخشی از این نمایشگاه بود.

همچنین با توجه به عرصه ارتباطات نوین موضوعات فضای مجازی که شامل سایبر و ابتکارات فعالانه در عرصه مجازی و سایبری و... است، یکی از مهمترین موضوعات در بخش سواد رسانه و سایبر بود که در این نمایشگاه به آن توجه شد.

نرده گذاری زیر پل عابر پیاده بزرگراه شهید صیادشیرازی به پایان رسید

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه هفت گفت: نرده گذاری‌های زیر پل عابر پیاده در مسیر بزرگراه شهید صیاد شیرازی – بوستان شهروند انجام شد.

حسین حقی با بیان این مطلب افزود: نرده گذاری‌های زیر پل عابر پیاده در مسیر بزرگراه شهید صیاد شیرازی – بوستان شهروند  به منظور ایمن سازی تردد عابرین از عرض بزرگراه و استفاده شهروندان از بوستان دو طرف بزرگراه صورت گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به وجود بوستان شهروند  در این محل، متاسفانه بارها شاهد عبور غیر مجاز عابرین از عرض بزرگراه بودیم و حتی سابقه تصادف خودرو با عابر نیز در همین مقطع وجود داشت.

اجرای عملیات نصب پلازا در خیابان سهروردی تقاطع خرمشهر

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه هفت از اجرای عملیات نصب پلازادر خیابان سهروردی تقاطع خیابان خرمشهر با هدف ارتقاء سیما و منظر شهری خبر داد.

مصطفی علیپور با بیان این مطلب افزود: در راستای اجرای بند ۴۱ و ۴۶ برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران تلاش شد در فضای به جا مانده از توسعه شهری در خیابان سهروردی تقاطع خیابان خرمشهر، یک پلازا احداث شود.

وی در ادامه یادآور شد: در این طرح تلاش شده است که به نوعی دعوت کنندگی از شهروندان برای استفاده از این فضا جهت گردهمایی و تامین سرانه های خدماتی به منظور گذراندن اوقات فراغت فراهم شود.

ساماندهی ایستگاه های اتوبوس و مسیر سواره رو و پیاده رو در منطقه ۱۳ 

معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ در مرداد ماه اقدام به ساماندهی ایستگاه های اتوبوس و چهار کیلومتر از مسیر اتوبوس های تندرو کرد. 

محمد هادی علی احمدی با اشاره به اقدامات مرتبط با حمل و نقل ترافیک در منطقه گفت: اصلاح هندسی، ایمن سازی معابر، حمل و نقل عمومی، آموزش ترافیک، مرمت و نصب تابلو، مناسب سازی و خط کشی معابر از جمله این موارد است.  

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص عملیات ایمن سازی معابر گفت :این عملیات در قالب تعمیر و مرمت گاردریل و نرده ایمنی ، تعمیر و نگهداری مینی نیوجرسی و نیوجرسی، مرمت ، نگهداری و نصب بشکه ایمنی و کاشن تانک، نصب علایم ایمنی افقی برجسته و گاردریل در خیابان پیروزی ،میدان امامت، انتهای خیابان هشتم نیروی هوایی، میدان معلم،افسری آذر، شهید منتظری، خیابان شمس،انتهای خیابان خشی،مسیل منوچهری،سی متری نیروی هوایی،بزرگراه های شهید یاسینی، دوران و امام علی (ع) اجرایی شد. 

برچسب‌ها شهرداری منطقه نوزده تهران شهرداری منطقه سیزده تهران شهرداری منطقه هفده تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد مسکونی شهرداری منطقه بزرگراه شهید شهردار منطقه حمل و نقل منطقه ۱۵ رسانه ها منطقه ۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید جلال ملکی روز شنبه گفت: ساعت ۰۱:۳۰ بامداد حادثه گرفتار شدن چندین دستگاه خودرو در داخل گل و لای ناشی از ورود حجم زیادی از آب در انتهای بزرگراه خرازی، ابتدای خیابان اردستانی به دلیل بارش‌های زیادی که صورت گرفته بود، به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی نورافشان به محل حادثه اعزام شدند.



وی با بیان اینکه عوامل شهرداری منطقه نیز با یک دستگاه لودر در محل حادثه حضور داشتند، افزود: در محل حادثه مشاهده شده بر ورودی خیابان اردستانی به دلیل بارش‌های زیادی که اتفاق افتاده بود باعث ریزش گل و لای و سنگ از کوه‌ها و تپه‌های اطراف به معبر شده و سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزدا، یک دستگاه ام وی ام و یک دستگاه سمند در این محدوده گرفتار شده بودند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: قبل از اینکه اتفاق ناگواری بیافتد سرنشینان خودرو‌ها از خودرو پیاده شده بودند، اما حجم زیاد آب باعث شده بود خودرو‌ها به حالت نیمه واژگون درآیند.

وی تاکید کرد: با کمک لودر شهرداری خودرو‌ها به حالت اولیه برگشتند و از محیط خارج شدند و خوشبختانه در این حادثه به کسی صدمه وارد نشده بود.

به گفته وی، با حضور عوامل شهرداری و آتش نشانان معبر بازگشایی شد و سنگ‌ها از خیابان جابجا شد.

دیگر خبرها

  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • اتوبان شهید خرازی باز شد
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!