Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری همایش بین‌المللی تئاتر «پیاده‌روی اربعین» با نگاه نذر فرهنگی هنرمندان تئاتر کشور در مسیر زائران حسینی در دو کشور ایران و عراق خبر داد و گفت: فراخوان این همایش از امروز، یکم شهریورماه در کردستان اعلام شد.

علی‌اصغر دریایی، امروز یکم شهریورماه در نشست مجازی با رسانه‌های گروهی استان کردستان اظهار کرد: همایش بین‌المللی تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین «روایت عشق» از ۲۰ تا ۲۶ شهریور ماه سال جاری در مسیر زوارالحسین(ع) در دو کشور ایران و عراق برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اعلام فراخوان این همایش از امروز، یکم شهریورماه در سطح استان کردستان خبر داد و افزود: موضوع این همایش قیام عاشورا، فرهنگ عاشورا و انقلاب اسلامی، شخصیت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، مدافعان حرم و روایت‌ها و داستان‌های تاریخ و معاصر در رابطه با پیاده‌روی اربعین است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به قالب اجرایی همایش بین‌المللی تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین «روایت عشق» بیان کرد: قالب اجرایی تئاترهای این همایش شامل نمایش‌های خیابانی، نقالی، پرده‌خوانی و نمایش موکبی خواهد بود.

وی به ضوابط و مقررات این همایش اشاره کرد و ادامه داد: مدت زمان اثر حداقل ۱۵ و حداکثر ۲۵ دقیقه باشد، محل اسکان و پذیرایی از گروه‌های اعزامی به صورت عمومی همراه با زورا الحسین و گروه می‌تواند با یک اثر در بخش‌های ایران و عراق شرکت کند.

دریایی با اشاره به گاه‌شمار همایش تئاتر مردمی پیاده‌روی اربعین«روایت عشق» افزود: آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ شهریورماه و اعلام نتایج ۱۹ شهریورماه سال جاری خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: در مسیر برگزاری این همایش علاوه بر برپایی موکب فرهنگی، موکب‌هایی جهت پذیرایی و استقبال از زائران و گروه‌های تئاتری فراهم می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری همایش بین المللی تئاتر پیاده روی اربعین تئاتر مردمی روایت عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر با اشاره به جایگاه کارگران اظهار کرد: کارگران اقتصاد مملکت را به حرکت در می‌آورند و بار توسعه استان را بر دوش می‌کشاند.

وی تلاش کارگران در راستای توسعه و پیشرفت استان را قابل تقدیر خواند و گفت: اقدامات عمرانی استان با دستان کارگران استان جلو می‌رود و ما قدردان زحمات این قشر هستیم.

استاندار کردستان افزود: ۳۰۰ نفر سهمیه به بیمه کارگران ساختمانی استان کردستان اختصاص یافته است.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: افزایش بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان نویدبخش توجه به این قشر است تا امنیت شغلی را برای انان مهیا کند.

همایش روز جهانی کارگر و مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر استان کردستان به منظور تجلیل از کارگران نمونه استان با حضور جمعی از مسوولان استانی و کشوری در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

کد خبر 6093041

دیگر خبرها

  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها