Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@05:51:16 GMT

رمزارزها می توانند آینده پول باشند؟

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۴۴۰۸

رمزارزها می توانند آینده پول باشند؟

پیش‌بینی عملکرد بازار رمزارزها تا پایان سال 2022 آیا رمزارزها به کف قیمتی خود رسیده‌اند؟ پیش بینی بازار رمزارزها برای سال 2023 و پس از آن چیست؟ در ادامه چندین نکته برای تعیین جهت حرکت رمزارزها ذکر می‌شود: آیا ارز دیجیتال می تواند آینده پول باشد؟

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ با وجود اینکه رمزارزها اخیرا نوسانات قابل توجهی را تجربه کرده‌اند، اما در مجموع عملکرد خوبی داشته و در برخی پلتفرم‌های تجارت الکترونیک پذیرفته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای سال جاری، بازار کریپتو برای سرمایه گذاران عالی به نظر می رسید. رمزارزی مانند بیت‌کوین جهش 61 درصدی را تجربه کرده بود، در حالی که اتریوم شاهد رشد 408 درصدی نسبت به سال گذشته بود.

پیش از این، آخرین باری که رمزارزها شاهد رشد قابل توجهی بودند در سال 2017 بود اما به زودی در سال بعد با کاهش مواجه شد. بازار در سال 2021 شروع به تجربه اصلاحاتی کرد که به دنبال آن شاهد رشد بود.

متأسفانه، بازار در اکثر سال 2022 عملکرد ضعیفی داشته است. روند نزولی در بهار سال جاری وجود داشت و بازار سهام به دلیل عوامل مختلفی از جمله حمله روسیه به اوکراین، تورم فزاینده و مسائل مربوط به اقتصاد کلان به دلیل همه‌گیری افت کرد. از این رو، بازار رمزارزها نیز با پیروی از بازار سهام، روند نزولی در پیش گرفت و سریعتر از حد انتظار شروع به سقوط کرد.

حال برای سرمایه گذاران و کاربران این سوال مطرح می‌شود که وضعیت بازار در سال 2023 و پس از آن به چه صورت پیش خواهد رفت؟ آیا در آینده به عنوان روشی برای پرداخت فراگیر خواهد شد؟ 

پیش‌بینی عملکرد بازار رمزارزها تا پایان سال 2022

به نظر می‌رسد که بازار رمزارزها پس از عملکرد ضعیف خود در ژوئن 2022، اکنون تا حدودی بهبود یافته است. تنها در ماه جولای، قیمت بیت کوین تا 23 درصد افزایش یافت. در اوایل آگوست همین سال، بیت کوین از حدود 17708 دلار به 24000 دلار رسید. در این زمان، قیمت اتریوم نیز 58 درصد افزایش یافت.

با نزدیک شدن به ماه سپتامبر، رمزارزهای پیشرو مانند بیت کوین و اتریوم به احتمال زیاد رشد بالایی نخواهند داشت، اما ممکن است مانند ابتدای سال ریزش قابل توجهی را تجربه نکنند.

یکی از عواملی که به نظر می‌رسد بر ریزش بیت‌کوین تاثیر داشته، افشاگری‌های اخیر تسلا بوده که 75 درص از 1.5 میلیارد دلار دارایی بیت کوین خود را فروخته است. این موضوع باعث شد که سرمایه‌گذاران بر این باور باشند حمایت اندکی که این کوین داشت از بین رفته است.

ارزش بازار رمزارزها در حال حاضر کمی بیشتر از 1 تریلیون دلار است، در حالی که میزان آن در نوامبر 2021 به 3 تریلیون دلار رسید. همچنین یکی دیگر از بخش‌هایی که در سال 2022 وضعیت سختی داشته، بازار وام‌های رمزارزی بوده است.

یک بحران نقدینگی وجود داشته است که منجر به یک فرآیند اهرم‌زدایی شد و تا ماه جولای مرگ چندین واحد تجاری را در پی داشت. با وجود تمام این موارد، انتظار می‌رود که ارزهای دیجیتال تا پایان سال همچنان پر جنب و جوش باقی بمانند، اما ممکن است تعداد کمی از سرمایه‌ها دوباره شاهد رشد نباشند.

آیا رمزارزها به کف قیمتی خود رسیده‌اند؟

بسیاری از تحلیلگران این صنعت بر این باورند که بازار رمزارزها تقریبا در ژوئن 2022 به پایین ترین حد خود رسیده و اخیرا شاهد بازگشت بوده است.

اهرم‌زدایی وویجر، سلسیوس و بسیاری دیگر از شرکت‌های ارز دیجیتال نشانه‌ای از این است که بازار رمزارزها در حال حاضر به کف قیمتی خود رسیده است.

به نظر می‌رسد که بدترین وضعیت بازار پشت سر گذاشته شده و سرمایه‌گذاران خرد اخیرا دلیل بهبود وضعیت آن بوده‌اند.

یکی دیگر از دلایلی که مردم بر این باورند که وضعیت بازار رمزارزها بهبود خواهد یافت، اقدامات نهادهای دولتی برای مقابله با تورم است. اقدامات فدرال رزرو باعث خوش‌بینی سرمایه‌گذاران شده و باعث شده که آینده برای بازار رمزارزها خوب به نظر برسد.

بین ماه‌های آگوست و اکتبر، سرمایه‌گذاران به دنبال این هستند که ببینند آیا SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده) اقداماتی را در مقابل امنیت صرافی‌ها انجام می‌دهند یا خیر. هر گونه اوراق بهادار رمزارزی که تحت تأثیر قرار گیرد، کاهش خواهد یافت. همچنین انتظار می‌رود قانون پیشنهادی که به دنبال طبقه‌بندی برخی از کوین‌ها به عنوان اوراق بهادار است، به ‌احتمال ‌زیاد اجرا نشود و از این رو باعث کاهش نگرانی سرمایه‌گذاران شود.

پیش بینی بازار رمزارزها برای سال 2023 و پس از آن چیست؟

هنوز نمی توان پیش بینی کرد که ارز دیجیتال در سال 2023 و پس از آن به کدام سمت خواهد رفت. با این حال، مسیر آن را چندین موضوع در مورد قانون‌گذاری و پذیرش رمزارزها به عنوان وسیله مبادله تعیین می کند.

در ادامه چندین نکته برای تعیین جهت حرکت رمزارزها ذکر می‌شود:

قانون‌گذاری رمزارزها در ایالات متحده و سایر کشورهای بزرگ

پذیرش پرداخت های رمزارزی در بازار انبوه

روند حرکتی صندوق‌های قابل معامله که مبتنی بر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین است

هر کشوری که رمزارزها را به عنوان ارز قانونی می‌پذیرند

آیا ارز دیجیتال می تواند آینده پول باشد؟

انتظار می رفت که چارچوبی برای مقررات جهانی ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد. با این حال، به نظر می رسد اتفاق نظر وجود نداشته باشد؛ زیرا برخی از کشورها پیش از این استفاده از ارزهای دیجیتال را غیرقانونی اعلام کرده اند در حالی که برخی دیگر مانند السالوادور رمزارزها را به عنوان ارز قانونی پذیرفته‌اند. بنابراین، داشتن یک چارچوب قانونی پذیرفته شده برای کار با ارزهای دیجیتال، زمان زیادی طول خواهد کشید.

در این بین، انتظار می رود روز به روز افراد بیشتری از ارزهای دیجیتال در تراکنش های روزمره خود استفاده کنند. در حال حاضر، استفاده از ارزهای دیجیتال در سراسر اینترنت گسترده شده و کازینوها و بازارهای آنلاین در آن پیشرو هستند. چندین فروشگاه فیزیکی نیز پذیرش رمزارزها را آغاز کرده‌اند.

در واقع، ارز دیجیتال می تواند آینده پول باشد. چندین مزیت، آن را به راهی ایده آل برای تبادل ارزش کالاها و خدمات در سراسر جهان تبدیل می کند. اولین مزیت، تغییر ناپذیری و غیرمتمرکز بودن آن است.

علاوه بر این، ارز دیجیتال به مردم این آزادی را می دهد که بدون نگرانی در مورد نرخ مبادله خرید ارز کشور میزبان، از سراسر جهان خرید کنند. این آزادی روز به روز افراد بیشتری را به سمت استفاده از ارز دیجیتال برای خریدهای آتی می کشاند.

به طور کلی، به نظر می‌رسد که رمزارزها آمده‌اند که بمانند. احتمالا رمزارزها به رغم ریزش‌هایی که تجربه کرده‌اند، در آینده شاهد بازگشت خواهند بود و همچنان نقش مهمی را در بازار پول خواهند داشت.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها را دارید، صرافی اوام‌پی فینکس، یکی از معتبرترین صرافی‌ها در داخل کشور به شمار می‌رود.

در صرافی او ام پی فینکس می‌توانید بیت کوین و آلت کوین های مختلف همچون اتریوم، شیبا، کاردانو و غیره را با کمترین کارمزد به کیف پول داخلی خود انتقال دهید و در بازار تتر و تومان با استفاده از انواع سبک سفارش گذاری و به صورت آنی دارایی خود را به فروش برسانید.

در بازار تتر می‌توانید دارایی خود را به ارز دیجیتال تتر تبدیل کرده و در بازار تومان نیز می‌توانید آن را به تومان تبدیل کنید و سپس از قسمت برداشت داخل پلتفرم معادل تومانی آن را در حساب بانکی خود به صورت آنی دریافت کنید.

لازم به ذکر است که برداشت ریالی به مقصد بانک‌های مختلف حتی در روزهای تعطیل نیز به صورت کاملا آنی و به سایر بانک‌ها بر اساس سیکل پایا انجام می‌شود.

با استفاده از قابلیت "خرید و فروش سریع" در صرافی او ام پی فینکس نیز می‌توانید کل دارایی خود را به صورت یکجا و تنها با یک کلیک به تومان یا تتر تبدیل کنید.

 

لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر رمز ارز اخبار ارز دیجیتال اخبار مرتبط ارزش سولانا صفر خواهد شد؟ ۱۴۰۱/۵/۳۱ فهرست دارایی های مالی دیجیتال در بورس مسکو ۱۴۰۱/۵/۳۰ واکنش نظارتی به روند اخیر کریپتو چگونه بود؟ ۱۴۰۱/۵/۳۰ توقیف رمزارز برای جریمه های معوق ترافیکی ۱۴۰۱/۵/۲۷ افزایش ۶۰ درصدی کلاهبرداری ‌های صنعت کریپتو ۱۴۰۱/۵/۲۵ وزیر اقتصاد: فضای رمز ارزها موقعیت خوبی است / نهادهای مخالف رمزارزها حالا قانع به… ۱۴۰۱/۵/۲۵ آخرین ویدیو ها تصویر حیرت انگیز تهران + فیلم ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۱۳:۵۷ عجیب ترین رژه دنیا! + فیلم ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۱۳:۴۵ اجرای ترانه معروف کردی توسط همایون شجریان + فیلم ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۱۳:۲۱ چند فیلم وحشتناک از زورگیری های تهران! / اگر ناراحتی قلبی دارید نبینید ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۱۲:۵۳ لج و لج بازی در اتوبان / خودروی سواری زیر تریلی مچاله شد + فیلم ۱۴۰۱/۰۶/۰۱ ۱۲:۴۴ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۷:۰۳ رمزارزها می توانند آینده پول باشند؟ ۱۷:۰۳ حناچی: شهرداری فعلی انضباط سابق را ندارد ۱۶:۵۶ آتامان ایران‌خودرو دیزل وارد بازار روسیه می شود ۱۶:۴۱ ۳ باند جعل مدارک دانشگاهی منهدم شد ۱۶:۴۰ طرز تهیه و روش نگهداری رب خانگی خوشرنگ + فیلم ۱۶:۲۰ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز اول شهریور ماه / طلا در آغاز ماه چند؟ ۱۶:۱۵ قابلیت جدید اینستاگرام فاش شد ۱۶:۰۹ رییس شورای شهرستان تهران: در مقابله با حوادث از ژاپن جلوتریم ۱۶:۰۱ رشد ۶۲ درصدی فروش پنج ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل کاغذسازی کاوه ۱۵:۵۷ ثبت نام جدید نهضت ملی مسکن در ۴۰۰ شهر انجام می شود ۱۵:۵۰ طوفان در راه تهران/ کاهش نسبی دما تا اواخر هفته ۱۵:۴۲ واکنش آمریکا به ارتقای روابط ایران و امارات؛ واشنگتن از کاهش تنش در منطقه حمایت می کند ۱۵:۳۹ تورم ثروتمندان بیشتر از فقرا شد ۱۵:۲۴ حبس ابد در انتظار ستاره لیگ برتر ۱۵:۱۶ ۴۶ درصد مخارج فقط توسط ۲۰ درصد خانوارها / کاهش اندک ضریب جینی در سال ۱۴۰۰ ۱۵:۰۵ گرداندن سگ در پارک‌ ها ممنوع شد ۱۵:۰۲ تشکری هاشمی: آزادگان از پرتصادف ترین و پرتلفات ترین بزرگراه های پایتخت است ۱۵:۰۲ آخرین آمار کرونا در ایران / ۵۶ نفر فوت شدند ۱۵:۰۰ بیت ‌کوین املاک دیجیتالی است؟ ۱۴:۵۸ معوقات افزایش حقوق بازنشستگان غیر حداقلی بگیر تامین اجتماعی کی پرداخت می شود؟ ۱۴:۵۷ تصویب یک فوریت اخذ بهای خدمات از اتباع خارجی در شورای شهر ۱۴:۵۶ همراه اول موفق به دریافت بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی ایران شد ۱۴:۵۱ کاهش تورم ماهانه در مرداد به ۲ درصد / خبری از ابرتورم پس از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نبود ۱۴:۴۸ جشنواره حامی سرمد برای بیمه های آتش سوزی تا سقف ۸۵ درصد ۱۴:۴۷ واکنش اسلامی به اظهارات گروسی: کلیه فعالیت های هسته ای ایران طبق ضوابط پادمان انجام می شود ۱۴:۴۳ دوگین: به جای انتقام به دنبال پیروزی نظامی هستیم ۱۴:۳۲ طارمی در میان بهترین های ۲۰۲۲ + عکس ۱۴:۳۱ بورل: بیشتر کشورها موافق پیشنهاد اروپا برای احیای برجام هستند ۱۴:۲۹ اگر پیشنهادات ما در طرح مجلس اعمال شود، اقتدار خوبی به بانک مرکزی می دهد ۱۴:۲۷ کیهان: با برجام هیچ تحریمی برداشته نمی شود! ۱۴:۲۵ مصوبه حق مسکن کارگران کی ابلاغ می شود؟ ۱۴:۱۵ چگونه برای راه اندازی کسب و کار ایده پردازی کنیم؟ ۱۴:۱۴ ماه در گذشته بخشی از زمین بوده است؟ ۱۴:۰۰ خدمات پرداخت یا راه حل جامع پرداختی ۱۳:۵۷ تصویر حیرت انگیز تهران + فیلم ۱۳:۵۴ زائران اربعین ۱۰۰ دلار ارز مسافرتی می گیرند ۱۳:۵۱ تفکیک وزارت صمت با برنامه ششم توسعه مغایرت دارد / هزینه ۴ تا ۵ هزار میلیارد تومانی تغییر ساختار! ۱۳:۵۰ پنیر کبابی؛ «همه فن حریف» تازه از راه رسیده ۱۳:۴۵ عجیب ترین رژه دنیا! + فیلم ۱۳:۴۰ دنده معکوس بورس در اولین روز شهریور / بازگشت حقیقی ها به بازار ۱۳:۳۸ حقایق جالب از گروه های خونی ۱۳:۳۶ درآمد چشمگیر برندهای بزرگ از فروش NFT ۱۳:۳۲ رونمایی ال‌جی از دستگاه تصفیه هوای نوآورانه خود در افتتاحیه ۲۰۲۲ IFA ۱۳:۲۴ زیدآبادی: رفتار سیاسی در ایران آلوده است ۱۳:۲۱ بی حجاب ها به دنبال آندلس سازی جمهوری اسلامی هستند! ۱۳:۱۶ قیمت سکه امروز اول شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۵۶ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: قوانین برخورد با زورگیران بازدارنده نیست ۱۲:۵۳ قالیباف: پزشکان در ۲ آزمون ملی توطئه های دشمنان را خنثی کردند ۱۲:۵۲ تست بینایی؛ خرگوش بازیگوش را پیدا کنید ۱۲:۵۰ اذان ظهر به افق تهران سه شنبه اول شهریور ۱۴۰۱ اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رمز ارز اخبار ارز دیجیتال سال 2023 و پس از آن بازار رمزارزها ارزهای دیجیتال سرمایه گذاران نظر می رسد ارز دیجیتال آینده پول خود رسیده پیش بینی شاهد رشد بیت کوین ۱۴۰۱ ۵ سال 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت

ایتنا - بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته رشد کرده اما نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت داشته است.
بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۹ درصد رشد کرد و در زمان نگارش این مطلب به ۶۳ هزار و ۸۲۲.۸۰ دلار معامله شد.

قیمت برترین ارز رمزنگاری دیجیتال جهان، نسبت به هفته گذشته ۱.۹۵ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، قیمت اتریوم، دومین توکن محبوب، نسبت به دیروز ۵.۶۴ درصد افزایش یافته است و نسبت به هفته گذشته ۳.۸۳ درصد صعود ثبت کرد. ارزش بازار اتریوم اکنون ۴۰۲.۷۴ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۵۲ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۸.۷۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۵۳ میلیارد دلار است که  ۸.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۲۷ میلیارد دلار است که ۸۹.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۳ هزار و ۸۱۵.۶۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۱۳ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۳۱۰.۹۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۱۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۸۰ درصد افزایش
۳- تتر
قیمت: ۰.۹۹۹۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۹ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۵۹۹.۲۵  دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۰۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۳.۵۶ درصد افزایش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۴۳.۱۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۱۶ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۵۷ درصد کاهش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۲۳۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۱۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۶۱ درصد کاهش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۴۹۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۷۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۱۵ درصد کاهش
۹ – تون کوین
قیمت: ۵.۴۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۵.۲۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۱۱.۸۷درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۴۷۳۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۲۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۷.۰۴ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • سیگنال رایگان ارز دیجیتال فیوچرز یا سیگنال فارکس؟
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند