Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@17:30:22 GMT

پامپئو: در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا می‌شوم

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۴۶۷۹

پامپئو: در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا می‌شوم

مایک پامپئو اعلام کرد که اگر بخواهد، در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا شرکت می‌کند، چه دونالد ترامپ در این عرصه حاضر شود و چه نشود.

به نقل از پایگاه خبری یاهو نیوز، مایک پامپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا در دولت دونالد ترامپ گفت: معیار تصمیم‌گیری ما این است که حضورمان در این جایگاه مناسب است یا نه. اگر باور داشته باشم که باید رئیس‌جمهوری آمریکا شوم و چیزی برای ارائه به مردم این کشور دارم، هیچ اهمیتی ندارد که چه کسی در این انتخابات شرکت کند و چه کسی نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پامپئو در دولت ترامپ ابتدا رئیس سازمان اطلاعات مرکزی (سیا) بود و سپس به عنوان وزیر خارجه این کشور فعالیت کرد.

پامپئو اخیرا به سرتاسر آمریکا سفر کرده و به کاندیداهای حزب جمهوری‌خواه برای پیروزی در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور کمک می‌کند. جمهوری‌خواهان می‌خواهند در این انتخابات اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا را به دست آورند.

پامپئو گفت: می‌خواهم مطمئن شوم که این انتخابات ماه نوامبر به خوبی برگزار می‌شود، بعد ببینیم خدا چه می‌خواهد. من و همسرم دائما در حال بررسی، دعا و تلاش برای پیدا کردن محل بعدی خدمت هستیم. شاید تصمیم بگیرم در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنم، شاید هم نکنم. اما قطعا از مبارزه دست نمی‌کشم./ایسنا

 

منبع: فردا

کلیدواژه: پامپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی، گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافت. - اخبار استانها -

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، از تخصیص 700 میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رئیس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که مدیریت اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، 700 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت. 

وی افزود: از این میزان 450 میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و 250 میلیار  تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است. 

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: 120 میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان است.

وی در تشریح جزئیات بخشی از این اعتبارات اعلام کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی)  از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش تسنیم٬ ارمغان سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی در دوم تیرماه سال گذشته، افزون بر 120 هزار میلیارد ریال در حوزه عمران بود که این میزان 12 برابر بودجه یک سال استان است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم