Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرعباس شفیع زاده با اشاره به مشکلات حمل و نقل بین شهریار و تهران در نشست مطبوعاتی گفت: با نهایی شدن طرح مطالعاتی و اجرای مترو، بخش مهمی از مشکلات حمل و نقل حل شهرستان شهریار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ امیرعباس شفیع زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شهریار در نشست مطبوعاتی که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد ضمن اعلام معارفه رسمی فرماندار ویژه شهرستان شهریارگفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی فرمانداری و استانداری، ساختار اداری و سازمانی فرمانداری شهرستان شهریار ارتقا پیدا کرد و بواسطه آن تاکنون 8 دستگاه و اداره شهرستانی نیز ارتقا سازمانی پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار ویژه شهرستان شهریار در ادامه به انجام مقدمات تصویب بخش سعیدیه اشاره کرد و اظهار داشت: باتوجه به پیگیری های صورت گرفته امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد راه اندازی بخش و بخشداری سعیدیه به مرکزیت باغستان باشیم.

امیرعباس شفیع زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شهریار در آستانه هفته دولت با اشاره به سفر پربرکت رئیس جمهور به غرب استان تهران گفت: بحث ارتقای سطح خدمات رسانی و لزوم تاسیس استان غربی تهران در سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران زده شد و اکنون مطالعات مقدماتی آن در حال انجام است.

بنابر این گزارش وی با اشاره به برخی اقدامات و فعالیت های انجام شده در دولت سیزدهم انجام گسترده واکسیناسیون عمومی کرونا را یکی از اقدامات جهادی دولت سیزدهم دانست که نقش مهمی در ارتقای سطح سلامت جامعه داشت که جز با راهکارهای مدیریتی به نتیجه نرسید.

 فرماندار ویژه شهرستان شهریار گفت؛ مشکلات موجود در بخش حمل و نقل را بسیار آزاردهنده دانست و اظهار داشت: حوزه حمل و نقل به عنوان پاشنه آشیل شهرستان مطرح است که با نهایی شدن کنسرسیوم متشکل از هفت شهرداری شهرستان  و شرکت عمران اندیشه و به نتیجه رسیدن طرح مطالعاتی اتصال به مترو تهران بخش مهمی از این پروژه حل خواهد شد و به مرحله اجرا خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار افزود،  پیگیری موضوع قطار حومه ای به موازات  راه اندازی مترو را از دیگر اقدامات فرمانداری در ماه های گذشته دانست و ادامه داد: راه اندازی قطار حومه ای از سه راهی شهریار تا راه آهن می تواند بار قابل ملاحظه ای از ترافیک را کم کند و در وقت و انرژی صرفه جویی بالایی داشته باشد.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است

فرماندار اصفهان گفت: باتوجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی احمدی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست مشترک شورای اداری شهرستان و استان اصفهان اظهار کرد: امروز استاندار اصفهان به همراه معاونین خود در منطقه شرق اصفهان محدوده برآن شمالی و جنوبی و شهرهای زیار و قهجاورستان بود و از حلقه ترافیکی چهارم نیز بازدیدی را انجام دادند.

وی افزود: با توجه به کثرت مسائل شهرستان اصفهان سفرهای منطقه‌ای در دستور کار استاندار اصفهان قرار گرفت که امروز سومین سفر از سفر استاندار اصفهان به مناطق شرق اصفهان انجام‌شد و قطعاً سفر امروز استاندار اصفهان موجب امیدآفرینی بین مردم منطقه شرق اصفهان خواهد شد.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: شهرستان اصفهان دارای ظرفیت‌های فراوانی است که این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های مختلف شاهدیم، مضاعف بر نمونه‌ای از تمامی مشکلات استان اصفهان تعدادی مشکلات ویژه از جمله آلودگی هوا، ترافیک و تراکم جمعیت نیز در شهرستان اصفهان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه‌ای است، یکی از مهمترین مشکلات این است که متأسفانه نسبت به شهرستان اصفهان نگاه یک شهرستان برخوردار وجود دارد.

وی افزود بعضاً به دلیل کثرت کار در ادارات کل برخی غفلت‌ها را در شهرستان اصفهان شاهدیم زیرا برخی از دستگاه‌ها نماینده‌ای در شهرستان ندارد، بر همین اساس این موضوعات نیازمند تدابیر ویژه‌ای است.

احمدی تاکید کرد: شهرستان اصفهان از ۸۲ روستا با یک بخشدار تشکیل شده است، در حالی که برخی از روستاهای این شهرستان به اندازه یک شهر جمعیت دارد، در این راستا توجه به ساختارهای اداری نیازمند توجه ویژه‌ای است. امروز سعی داریم اعلام کنیم که با توجه به کثرت متعدد مسائل، شهرستان اصفهان برخوردار نیست و در این راستا شاهد اختصاص نامناسب بودجه به این شهرستان هستیم.

کد خبر 747932

دیگر خبرها

  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد