Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@17:56:26 GMT

۱۶ واحد صنعتی در رزن احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۴۹۸۰

۱۶ واحد صنعتی در رزن احداث می‌شود

فرماندار شهرستان رزن با بیان اینکه ۱۶ واحد تولیدی صنعتی کوچک و بزرگ در این شهرستان در دست احداث است‌، گفت: تکمیل این واحدها به ۵۹۳ میلیارد تومان تسهیلات نیاز داشت که در سفر رئیس جمهور به استان، تخصیص یافت.

علی اصغر غفاری آثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۶۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های نیمه تمام؛ و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در سفر دولت سیزدهم به استان همدان به شهرستان رزن تخصیص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیگیری‌هایی انجام شده برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام، افزود: احداث پاسگاه در روستای بابانظر سال ۱۳۷۴ مصوب شده، پیگیری‌هایی انجام دادیم تا اینکه ساختمان دهیاری بابانظر را تحویل نیروی انتظامی دادیم؛ و آماده افتتاح است.

فرماندار شهرستان رزن ادامه داد: با توجه به جمعیت بالای روستای بابا نظر، به دنبال این هستیم که این روستا به بخش ارتقا یابد؛ که پس از مصوبه هیئت دولت این امر محقق خواهد شد.

علی اصغر غفاری آثار از توزیع حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان خبر داد و گفت: ۶۵ میلیارد تومان نیز اعتبار مربوط به قنوات رزن توسط نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی به شهرستان رزن اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه رزن تنها شهری است که کنار گذر ندارد؛ تصریح کرد: مبلغ پنج میلیارد تومان توسط راهداری، پنج میلیارد تومان توسط فرمانداری و پنج میلیارد توسط شهرداری برای پروژه‌ای به طول هفت کیلومتر و ۱۵ متر به عرض از پلیس راه تا انتهای شهر رزن انجام خواهد شد، اختصاص دادیم.

فرماندار شهرستان رزن گفت: پارک ورودی رزن از سالیان گذشته به دلایل متعدد با زمین آماده معوق مانده بود؛ شهرداری و شورای اسلامی شهر رزن قول داده‌اند تا شش ماه آینده این پارک افتتاح شود.

علی اصغر غفاری آثار گفت: بحث مسکن شهرستان رزن در حال پیگیری است؛ مشکل مسکن بهداشت و درمان و مسکن ایثارگران برطرف شد.

وی از الحاق ۷۴ هکتار به شهر رزن خبر داد و عنوان کرد: رزن نخستین شهرستان است که نیازهای مسکن مردم را برطرف کرده است؛ برنامه ما این است که مشکل مسکن در دمق و روستاها نیز برطرف شود.

فرماندار شهرستان رزن افزود: ۲۲/۵ هکتار گلخانه داشتیم و ۸۰ هکتار هم اضافه کردیم تا در بحث اشتغال مشکل نداشته باشیم؛ سورتینیگ و جمع‌آوری محصولات کشاورزی هم در این شهر راه‌اندازی شده و مشغول فعالیت هستند.

فرماندار شهرستان رزن گفت: هم‌اکنون ۱۶ واحد تولیدی صنعتی کوچک و بزرگ در شهرستان رزن در دست احداث است‌؛ تکمیل این واحدهای صنعتی نیاز به ۵۹۳ میلیارد تومان تسهیلات داشت که در سفر دولت سیزدهم به استان همدان تخصیص یافت.

کد خبر 599088

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرستان رزن سفر استانی رئیس جمهور بودجه و اعتبارات پاسگاه انتظامی محصولات گلخانه اي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فرماندار شهرستان رزن میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

محسن داوری فرماندار مشهد گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ قطعه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در بینالود اختصاص یافته که ۱۰۰ قطعه زمین از این تعداد برای طرح جوانی جمعیت امروز میان خانواده‌های واجد شرایط دارای چهار فرزند قرعه کشی شد.

او افزود: پارسال نیز بیش از ۶۰۰ قطعه زمین به طرح نهضت ملی مسکن شهر ملک آباد اختصاص یافت و به متقاضیان واگذار شد که متاسفانه هنوز ۳۶۰ متقاضی پی ریزی یا همان فونداسیون این واحد‌ها را آغاز نکرده اند.

فرماندار مشهد ادامه داد: طی ۲۳ سال گذشته متاسفانه زمین در شهر ملک آباد برای طرح‌های مسکن دولت‌های گذشته تامین نشده بود که با اهتمام ویژه این دولت ۲۳ هکتار زمین در قالب ۲ پهنه به محدوده شهر ملک آباد الحاق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • سه هزار قطعه زمین در بخش احمدآباد مشهد به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت