Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@12:28:05 GMT

استخدام بیش از ۵۰۰۰ نفر از ایثارگران در شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۵۰۴۴

به گزارش ایسنا، محمد جواد لشکری معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران در جلسه با آزادگان شاغل در شهرداری تهران که پیش از ظهر امروز و همزمان با شهادت والاترین اسیر پس از واقعه جانسوز کربلا امام سجاد(ع) صورت گرفت، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی را گرامیداشت یاد و خاطره سالهای صلابت و ایستادگی رزمندگان در مقابل جنایت و وحشی گری رژیم بعث عراق عنوان کرد و افزود: باور عمیق و پای بندی توصیف ناپذیر آزادگان به ارزشهای والای انقلابی و دینی در سالهای زجر و اسارت سبب شد تا به رغم تحمیل شکنجه و آزارهای بی شمار ذره ای در برابر دشمن از خود سستی و ضعف نشان ندهند که این مقاومت ستودنی با تأسی از اسرای اهل بیت (ع) همواره مورد ستایش دولت و ملت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از دلایل مصونیت نهضت حق طلبانه سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از تحریف دشمن را سخنرانی و خطبه های آتشین و پرصلابت بزرگ مبلغ قیام عاشورا، امام سجاد(ع) عنوان کرد و گفت: آزادگان نیز در سالهای اسارات و پس از آن ضمن اثبات وفاداری خود به نظام، افتخارات ماندگاری را در روند پیشرفت و تعالی کشور به ارمغان آوردند و لازم است مسئولین با حمایت در عمل از آنان، پاسخگوی مصوبات و قوانین خود و از سویی این عظمت از ایثار، وفاداری و روشنگری باشند.

معاون امور ایثارگران اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران از جمله اقدامات ارزشمند این دوره از مدیریت شهری شهرداری تهران در جهت حمایت از ایثارگران را تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران و همسران و فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان شاغل در شهرداری تهران عنوان کرد و افزود: احکام تبدیل وضعیت استخدامی ۲هزار و ۲۳۵ نفر از مشمولین از قراردادی به رسمی قطعی صادر شده و  پرونده ۳۳۳۹ نیروی پیمانکاری حجمی شهرداری تهران نیز در دست بررسی است.

لشکری در ادامه ایثارگران را مبلغین و مروجین فرهنگ مقاومت و تاریخ دفاع مقدس خواند و تاکید کرد: در شرایطی که دشمن با صرف هزینه های هنگفت درصدد تحریف ارزشهای والای انقلابی و ملی و اشاعه فرهنگ منحط غربی در کشور است لازم است با تدوین برنامه های فرهنگی و معرفی چهره های شاخص، این سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی را به جامعه و به ویژه نسل جوان و نوجوان بیش از پیش معرفی کرده و از نفوذ و ترویج فرهنگ بیگانه در کشور ممانعت کنیم.

بر اساس گزارش اداره کل رفاه و امور ایثارگران شهرداری تهران، در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از طرف دکتر زاکانی شهردار تهران از سالها صبر و استقامت آزادگان شاغل در شهرداری تهران تجلیل شد.

منبع: الف

کلیدواژه: شهرداری تهران امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید خلجی چهارشنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان، با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ در شهرها اجرا شد که اعتبار در نظر گرفته شده برای آنها سه هزار میلیارد تومان بوده است، گفت: استفاده از ۴۵۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری شهرهای استان زنجان، نشان از عزم جدی در این حوزه است و قطعاً کام مردم را شیرین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در گذشته با وجود نیاز مبرم ناوگان حمل‌ونقل شهری هیچ‌گونه اقدامی مؤثر در این حوزه انجام نشده بود، افزود: با تلاش‌های انجام شده و اعتبارات در نظر گرفته شده شاهد این هستیم که تعداد قابل توجهی اتوبوس، مینی‌بوس و ون در سطح شهرها وارد ناوگان شده و در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

خلجی ادامه داد: در بخش خرید ماشین‌آلات سنگین نیز در سطح استان ۳۴ دستگاه ماشین‌آلات سنگین خریداری و در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفته است.

مدیرکل امور شهری و امور شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه افزایش بودجه شهرداری‌ها در راستای تداوم نگاه توسعه‌ای به شهرها است، گفت: با آغاز فعالیت دولت سیزدهم بودجه شهرداری زنجان ۳.۵ برابر شده است که رقم بسیار قابل توجهی است و با تزریق آن به طرح‌ها افزایش خدمات عمومی به مردم را شاهد هستیم.

خلجی افزود: با بررسی بودجه شهرداری استان، مشاهده می‌شود که بیش از ۶۰ درصد بودجه به بخش عمرانی اختصاص یافته است در حالی‌که در قانون این عدد ۴۰ درصد است که مقایسه این دو عدد نشان می‌دهد که در شهرداری نگاه به عمران شهری بسیار جدی بوده و سعی شده است با کاهش سایر هزینه‌ها پروژه‌های مورد نیاز در شهرها به مرحله اجرا درآید.

وی ادامه داد: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم، تلاش شد نگاه‌ها در این حوزه به مسائل شهری منطبق بر واقعیت و کمک برای رفع نواقص باشد و همه تلاش‌ها در این راستا انجام شده است.

مدیرکل امور شهری و امور شوراهای استانداری زنجان در ادامه با اشاره به احداث ۹۴ هزار مترمربع فضای سبز در سطح شهرهای استان، گفت: در این راستا اقدام به جداسازی آب خام و آب شهری برای آبیاری فضای سبز نیز انجام شده که بخش عمده‌ای از کار در این حوزه انجام شده است.

خلجی با اشاره عملکرد شورای شهر زنجان، افزود: فعالیت شوراهای اسلامی در شهرها به‌عنوان پارلمان شهری نشان از بلوغ سیاسی و توجه به نظرات مردم در همه حوزه‌ها به‌ویژه مدیریت شهری است.

کد خبر 6094383

دیگر خبرها

  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است