Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، وزیر امور خارجه بر ضرورت گسترش تعاملات فعالین اقتصادی - تجاری دو کشور تاکید و آمادگی وزارت خارجه برای ارائه تسهیلات هرچه بیشتر تماس‌ها و همکاری‌های بخش‌های خصوصی دو کشور را اعلام کرد.

حسین امیرعبداللهیان در نشست مشترک وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مالی با فعالین اقتصادی و تجاری دو کشور، اظهار کرد: خوشحالم که در جمع شما هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت‌ها تلاش می‌کنند زمینه را برای فعالیت و کار فعالان بخش خصوصی فراهم کنند.

امیرعبداللهیان: آمادگی ایران برای ارائه تسهیلات به بخش خصوصی جهت فعالیت در مالی

وزیر امور خارجه افزود: لذا فکر می‌کنم سریع‌ترین و فوری‌ترین دستاوردی که می توانیم از این سفر داشته باشیم،فعال کردن بخش خصوصی است.

امیرعبداللهیان بیان کرد: وزرای خارجه دو کشور تلاش و اهتمام ویژه ای برای کمک به بخش خصوصی دارند.

وی عنوان کرد: وزیر صنعت مالی محمود محمد هم در جمع ما هستند و تلاش دارند به شتاب بخشی به در بخش خصوصی در دو کشور کمک کنند.آمادگی داریم روابط با کشور مالی را در عالی‌ترین سطح قرار دهیم.

وی در این نشست بر ضرورت گسترش تعاملات فعالین اقتصادی - تجاری دو کشور تاکید نموده و از آمادگی وزارت خارجه کشورمان برای ارائه تسهیلات هرچه بیشتر بخش خصوصی جهت فعالیت در این کشور خبر داد.

وزیر صنعت مالی: تلاش مالی برای استفاده از دانش ایران در بهینه‌سازی وضعیت اقتصادی کشور/دیپلماسی اقتصادی را ادامه می‌دهیم

وزیر صنعت مالی هم در این نشست مشترک گفت:‌ از دولت مالی می‌خواهم تعهد دولت جمهوری مالی برای اینکه فضا و جو را برای همکاری‌های بخش خصوصی با ایران افزایش دهد.اولویت وزارت خارجه مالی ، زمینه سازی فعالیت‌در بخش کشاورزی و مواد غذایی است.

وزیر صنعت مالی تصریح کرد: صنعتی کردن کشاورزی می‌تواند موجب افزایش فعالیت صنعتی شود.

وی خاطرنشان کرد: ما بهترین چراگاهها را در کل منطقه جامعه غرب آفریقا داریم و اولین صادر کننده پنبه در کل دنیا هستیم.

وزیر صنعت مالی یادآور شد: وزارتخانه ما از طریق ساختارهایی که تعریف کرده است کاملا در اختیار شما خواهد بود تا مدیریت را تسهیل کند و امور و فعالیت‌های تجاری نیاز به شتاب بخشی دارد.

وزیر صنعت مالی اظهار کرد: از رییس اتاق بازرگانی ایران و مالی هم تشکر می‌کنم. ما می‌دانیم که شاهد حضور بخش‌های مختلف خصوصی از مالی هستیم و بخش‌های خصوصی ما ارتباط زیادی را با بخش‌های خصوصی ایران برقرار کردند.

اراده ایران و مالی برای دیپلماسی اقتصادی/ ارائه تسهیلات برای فعالیت بخش خصوصی

وی خاطرنشان کرد: وظیفه بنده فقط اشاره به یک یا دو نکته است. پیام من این است که ایران و مالی دو کشور دوست و برادر و به دنبال توسعه همکاری‌های مستحکم هستند و برای اینکه نشان بدهند تنها دیپلماسی سیاسی کافی نیست. ما به دنبال دیپلماسی اقتصادی هستیم.

وزیر صنعت مالی گفت: مالی حیات خلوت هیچ کشوری نیست و ما به دنبال مشارکت هستیم و به دنبال مشارکت‌های سیاسی و امنیتی هستیم و همچنین مشارکت اقتصادی و جدید در این زمینه هستیم.

وی بیان کرد: ایران کشوری است با تمدنی دیرینه با تمدن ما و ما در دورانی قدرت اقتصادی محسوب می‌شدیم و این روحیه مشارکت در ما به وجود دارد و به دستاوردهایی رسیدیم.

وزیر صنعت مالی تصریح کرد: امیدوارم در راستای صحبت من از دانش ایران در بهینه‌سازی وضعیت اقتصادی برخوردار شویم.

وی ادامه داد: می‌دانم راه ساده نیست و مشکلاتی وجود دارد اما موجب دلسردی نباید شود و ما خواستار گسترش روابط اقتصادی با ایران هستیم و امیدوارم مبادلات خوبی را شروع کنیم و از این فرصت استفاده کنیم.

/انتهای پیام
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دیپلماسی اقتصادی وزیر صنعت مالی ارائه تسهیلات ایران و مالی بخش خصوصی دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

رضامراد صحرایی در آیین سپاس معلم گفت: خدا و ملائکه از این جهت بر پیامبر اکرم درود می‌فرستند که یک انسان کامل و یک معلم بود. فردی که خوبی‌ها را آموزش می‌دهد درود خداوند هم با او همراه می‌شود. جایگاه رسول اکرم جایگاه یک معلم است.

وی با بیان اینکه معلم کسی است که نورافشانی می‌کند؛ گفت: در دیدگاه اسلام، درد بی‌درمان انسان، جهل و بی‌معلمی است. اساس همه شر‌ها جهل است. مدرسه جایی است که آینده کشور را می‌سازد اصلی‌ترین عنصر مدرسه هم معلم است؛ لذا هر کسی که دل در گرو شکوفایی کشور دارد باید به معلم و مدرسه توجه کند. رهبر معظم انقلاب هم به همین دلیل معلم را فردی معرفی می‌کنند که زیرساخت سربلندی کشور را می‌سازد.

وی با بیان اینکه امروز همه از پیشرفت‌های کشور می‌بالند، گفت: قدرت ایران به جایی رسیده است که دشمنان این کشور قدرت پاسخگویی به اقتدارش را ندارند. نوجوانان امروز نمی‌دانند که ما چه شرایطی در جنگ تحمیلی داشتیم؛ آنان نمی‌دانند که زیرزمین مدرسه‌های ما پناهگاه بود. گاهی به جای زنگ تفریح، آژیر خطر ما را از کلاس درس بیرون می‌آورد؛ نه فقط در مناطق غرب کشور که حتی در همین تهران هم موشک‌های دشمن آسمان تهران را تهدید می‌کرد در حالی که امروز اگر کسی به ایران چپ نگاه کند در درون خانه‌اش تنبیه می‌شود.

صحرایی با بیان اینکه ما به هیچ جایی نخواهیم رسید، مگر از طریق مدرسه و با معلمان؛ افزود: علم به این مسئله تضمین کننده پیروزی‌های آتی ملت ایران است. قدرت پزشکی ایران امروز در حدی است که صد‌ها هزار نفر از خارج از کشور برای معالجات پزشکی به ایران می‌آیند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه همه باید برای حفظ حرمت معلم بکوشیم؛ گفت: دانش آموزانی که امروز برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند از معلمانشان این افتخارآفرینی را یاد گرفتند. دانش آموزان ایرانی نه با امکانات فوق العاده و بودجه‌های کلان بلکه با اراده خود برای ایران افتخارآفرینی کردند. این همان چیزی است که از معلمان خود یاد گرفتند و آن استقامت و قدرت اراده است. سال گذشته دانش آموزان ۲۸ مدال جهانی کسب کردند. این ۲۸ دانش آموز نتیجه ایستادگی و قدرت اراده معلمان خود را به نمایش گذاشته اند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم، راهبردی برای توسعه روابط ایران با همسایگان
  • بخش خصوصی؛ضدتحریم،ارزآور
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • وزیر آموزش و پرورش: اگر کسی به ایران چپ نگاه کند، درون خانه‌اش تنبیه می‌شود
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟