Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجید میراحمدی در نود و هشتمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی افزود: در نشست امروز، تعهدات و تکالیف ابلاغی به وزارتخانه ها و دستگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: براساس گزارش ارائه شده برنامه ها براساس جدول زمان بندی به نحو مطلوبی پیش می رود.

رئیس ستاد مرکزی با بیان اینکه تمام تلاش‌ها برای فراهم آوردن سفر سهل و راحت برای زایران عتبات عالیات است، به موضوع تسهیل شرایط برای اتباع افغانستانی برای حضور در مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اتباع افغانستانی بدون روادید و البته با داشتن مدارک قانونی نظیر دفترچه می‌توانند عازم عتبات عالیات در عراق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میراحمدی افزود: چگونگی انجام تعهدات بیمه در نشست امروز مرور شد و هیچ مشکلی در این حوزه خوشبختانه وجود ندارد.

وی از آمادگی کامل مرزهای خسروی، باشماق و تمرچین برای ورود زائران عزیز حسینی خبر داد و گفت: همه تمهیدات و مقدمات لازم برای عبور عاشقان حسینی از این مرز ها برای شرکت در مراسم معنوی اربعین فراهم است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: آخرین آمار ثبت نام در سامانه سماح ۶۵۰ هزار نفر است و این آمار به صورت تصاعدی افزایش می یابد و به عدد پیش‌بینی شده می رسد.

میراحمدی از زائران اربعین حسینی( ع) خواست: برای کمک به برنامه ریزی قوی تر و امکان خدمات دهی مناسب تر، ثبت نام در سامانه سماح را در دستور کار داشته باشند.

وی همچنین گفت: مصوبه دیگر نشست امروز برنامه ریزی برای روز بدرقه و اعزام زائران اربعین حسینی در چهارم صفر مصادف با روز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها بود و مقرر شد که این مراسم در میادین اصلی شهرها و در شهر تهران برگزار شود.

رئیس ستاد مرکزی اربعین خاطرنشان کرد: این مراسم با هدف احیای سنت های گذشته که زائران توسط مردم بدرقه می شدند، برگزار می‌شود.

میراحمدی ادامه داد: براساس فرمایشات رهبر انقلاب و ریاست محترم جمهوری، اساس و پایه مراسم اربعین، مردمی بودن است و ستاد مرکزی اربعین حسینی از همه موکب‌داران و گروه‌های مردمی حمایت و پشتیبانی می‌کند و قدردان زحمات این عزیزان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتباع افغانستانی زیارت اربعین حسینی ستاد مرکزی اربعین اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است

دریافت 6 MB کد خبر 6098308

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند