Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@18:28:29 GMT

نشست اعضای کارگروه VAR در فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۵۳۰۳

نشست اعضای کارگروه VAR در فدراسیون فوتبال

نشست اعضای کارگروه راه اندازی سامانه کمک داور ویدیویی با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال در ادامه اقدامات صورت گرفته به منظور راه اندازی سامانه کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران در این نشست مقرر شد کارگروه ویژه با همکاری هیات های فوتبال استان ها زیرساخت ها و شرایط اجرای سامانه در استادیوم های سراسر کشور را جهت آغاز عملیات اجرایی بررسی نموده و گزارش تفصیلی در این خصوص ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش بینی و برگزاری دوره آموزشی داوران همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی و تعطیلی رقابت های لیگ برتر در مرکز ملی فوتبال و با هماهنگی کمیته داوران فدراسیون فوتبال دومین مصوبه این نشست بود.
با توجه به آماده بودن برنامه اجرایی مورد نظر و اقدامات مقدماتی صورت گرفته با دریافت تاییدیه نهایی در خصوص شرکت های دارای مجوز، اقدامات اجرایی و عملیاتی برای فعال سازی VAR در کشور آغاز خواهد شد.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شد.

طرفداری | صبح امروز، شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست که در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، نویدبخش آغاز دورانی تازه برای آبی‌پوشان پایتخت تلقی می‌شود.

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

گمان می‌رود در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نیز در این جلسه حضور داشت و بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی