Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:24:53 GMT

۷۸ درصد جمعیت جوانرود زیرپوشش بیمه سلامت هستند

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۵۳۰۸

۷۸ درصد جمعیت جوانرود زیرپوشش بیمه سلامت هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر «رضا تحویلیان» روز سه‌شنبه در دیدار با فرماندار جوانرود افزود: از ۶۱ هزار و ۱۳۱ فرد زیرپوشش بیمه سلامت در شهرستان جوانرود ۳۱ هزار و ۱۳۱ نفر بیمه سلامت همگانی رایگان دسترسی دارند.

وی با بیان اینکه در طرح پزشک خانواده با کمبود پزشک مواجه هستیم، اظهارداشت: این در صورتی است که بیمه سلامت برای قرارداد با پزشک خانواده هیچ گونه محدودیتی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون ۲۷ هزار و ۹۶ نفر در شهرستان جوانرود زیرپوشش خدمات پزشک خانواده قرار نگرفته‌اند، خاطرنشان کرد: کمبود پزشک مانع اجرای کامل این طرح شده است.

تحویلیان، اجرای طرح نظام ارجاع یا پزشک خانواده را جزو برنامه ششم توسعه و سیاست های مقام معظم رهبری دانست و گفت: این طرح بهترین و به روزترین نوع خدمات پزشکی در جهان در راستای کاهش هزینه های درمان برای بیماران، جلوگیری از اتلاف وقت در روند درمان و تسریع  در درمان محسوب می شود.

وی به اهمیت نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک اشاره و یادآور شد: برای بهتر و کامل‌تر شدن نسخه پیچی الکترونیکی درشهرستان جوانرود باید همکاری و جدیت بیشتری از ناحیه پزشکان صورت پذیرد چرا که با اجرای نسخه پیچی الکترونیکی بسیاری از خطاها و مشکلات برطرف می‌شود.

فرماندار جوانرود نیز گفت: در هر جامعه نیروی سالم و توانمندی وجود دارد و می‌تواند موجب رشد و توسعه را فراهم کند که در این زمینه سازمان بیمه سلامت یکی از نهادهایی است که می‌تواند این دغدغه مردم را برطرف و زمینه را فراهم کند.
«سعدی نقشبندی» افزود: یکی از موفقیت‌هایی که در حوزه نظام جامع سلامت وجود دارد برقراری عدالت اجتماعی است که بیمه سلامت در این حوزه نقش موثری را در جامعه ایفا کرده است.
وی اظهارداشت: مجموعه مدیریت شهرستان جوانرود در پشتیبانی از این نهاد تمام تلاش خود را برای رفع موانع و مشکلات بیمه سلامت بکار خواهند گرفت.  

برچسب‌ها بیمه سلامت کرمانشاه جوانرود فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه سلامت کرمانشاه جوانرود بیمه سلامت کرمانشاه جوانرود فاصله گذاری اجتماعی پزشک خانواده بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماماها سفیر جوانی جمعیت هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، در پیام خود عنوان کرد: روز جهانی ماما، فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت جایگاه مامایی در نظام سلامت و پاسداشت حرفه‌ای مقدس و مؤثر در تحقق اهداف و برنامه‌های نظام بهداشتی و درمانی کشور است.

قشری سختکوش و صبور که خدمات آنان، ایران اسلامی را به پرچمدار ترویج فرهنگ خانواده محور در دنیا تبدیل کرده است.

اینجانب با تبریک این روز ارزشمند و با شعار "هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت"؛ ضمن اهتمام مجدانه در راستای ارتقا کرامت این عزیزان، جایگاه والای جامعه‌ی پرتلاش مامایی در اجرای موفق برنامه جوانی جمعیت به عنوان یکی از سیاست‌های کلان حکمرانی سلامت، که ضامن حیات و توسعه نهاد اصیل خانواده بوده است، را ارج می نهم.

کد خبر 6096897 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • هر کدملی یک مراقب سلامت دارد/پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده
  • یک مراقب سلامت برای هر کد ملی
  • ماماها سفیر جوانی جمعیت هستند
  • بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند