Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@02:36:11 GMT

دلیل مخالفت وزیر علوم با بومی گزینی دانشجویان و اساتید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۵۳۹۸

دلیل مخالفت وزیر علوم با بومی گزینی دانشجویان و اساتید

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست این کمیسیون گفت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونان وی در کمیسیون آموزش حضور داشتند و در جلسه کمیسیون گزارشی در مورد اقدامات و برنامه های آتی شورای علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) ارائه شد.

وی ادامه داد: وزیر علوم معتقد است نباید با بومی گزینی دانشجویان و اساتید را محصور در شهر خود کرد و مخالف بومی گزینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این جلسه برنامه ها و اقدامات شورای عتف به نمایندگان ارائه شد، گفت: در نشست امروز بر وجود یک سیستم یکپارچه آزمایشگاهی برای دانشگاه های کشور، تاکید شد تا دانشجویان و اساتید بتوانند از امکانات موجود در کشور استفاده کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: در جلسه امروز درباره نحوه جذب اعتبارات پژوهشی و اقدامات لازم برای بازگشایی دانشگاه ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: الف

کلیدواژه: تحقیقات و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی

به گزارش همشهری آنلاین، زارع‌پور در صفحه خود در یک شبکه اجتماعی بومی نوشت: «خلیج‌فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است. سال گذشته با همت متخصصین کشور و با دانش بومی، جزایر سه‌گانه همیشه ایرانی خلیج‌فارس از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند تا زیرساخت لازم برای ارائه ارتباطات پایدار و پرسرعت به هموطنان عزیز ساکن جزایر فراهم شود.»

وزیر ارتباطات در پایان پیام خود از هشتگ خلیج فارس هم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

زارع پور: وزارت ارتباطات مسئول فیلترینگ نیست کد خبر 848142 برچسب‌ها وزارت ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات عیسی زارع پور - وزیر ارتباطات خلیج فارس تکنولوژی (فناوری) اینترنت

دیگر خبرها

  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد