Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@08:26:35 GMT

جذب رونالدو هرگز در برنامه ما نبود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۵۴۴۵

جذب رونالدو هرگز در برنامه ما نبود

به گزارش "ورزش سه"، در تمام طول فصل تابستان شایعاتی در مورد احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد منتشر و بارها از بایرن مونیخ به عنوان یکی از مقاصد احتمالی این بازیکن نام برده شد. اما حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی جوان این باشگاه در مصاحبه با نشریه بیلد مدعی شد خرید چنین بازیکنی از جنبه های مختلف برای آنها مقدور نبوده و بایرن هرگز به انتقال رونالدو فکر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن صالح حمیدزیچ، گفت: "وقتی حالا می بینید خط حمله ما حتی بدون روبرت لواندوفسکی چگونه مجهز شده، متوجه می شوید که جذب کریستیانو رونالدو چه از نظر ورزشی و چه مالی دشوار است. ما هشت بازیکن برای چهار پست خط حمله داریم. ما بازیکنان برتری را جذب کرده ایم که در اوج دوران فوتبالی خود هستند. همچنان استعدادهایی داریم که می خواهیم به آنها زمان بازی نیز بدهیم، پس همه موافق بودیم تا با برنامه خودمان پیش برویم. بنابراین خرید رونالدو گزینه ای برای بایرن مونیخ نبود و ما از نحوه تکمیل تیم بسیار خوشحالیم. من فکر می کنم تصمیمات خوبی گرفتیم. جذب مهاجم جدید؟ بعد از یکی دو فصل خواهیم دید که چه می شود و بازیکنان فعلی استثنایی هستند."

در گذشته اخباری در مورد احتمال انتقال ارلینگ هالند به بایرن مونیخ مطرح شد و البته ستاره نروژی دورتموند در نهایت ترجیح داد راهی منچسترسیتی شود. صالح حمیدزیچ در این خصوص گفت: "بله، مذاکراتی داشتیم و این یک راز نیست. ما برنامه ای در ذهن داشتیم، اما در نهایت و به دلایل مختلف، نتیجه ای حاصل نشد. من نمی خواهم این بازیکن را به خاطر این اتفاق سرزنش کنید و هالند چیزی را که فکر می کرد برایش بهتر است انتخاب کرد."

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم

برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم

دیگر خبرها

  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم