Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@00:00:15 GMT

نوزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در کرمانشاه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۵۶۱۰

نوزدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی در کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، نوزدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی با حضور بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی در کاروانسرای بیستون برگزار شد.

این مراسم با حضور بیش از ۳۰۰ مهمان داخلی و خارجی از جمله کشورهای افغانستان، لبنان، نیجریه، عراق و … به مدت سه روز در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

همچنین واعظان، مداحان و پیرغلامان اهل بیت (ع) داخلی و خارجی در این مراسم به مرثیه خوانی و مداحی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری روضه‌های خانگی با حضور پیرغلامان در مساجد، تکایا و حسینیه‌های کرمانشاه، شعر عاشورایی در تکیه معاون الملک و… از جمله برنامه‌های نوزدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی در استان کرمانشاه است.

کد خبر 5571176

منبع: مهر

کلیدواژه: اجلاس پیرغلامان حسینی پیرغلام اهل بیت ع اجلاس بین المللی پیر غلامان و خادمان حسینی کرمانشاه دروازه نجف بوشهر هفته دولت ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل مشهد همدان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی

محمدعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) همه ساله در مازندران مراسم دسته روی، عزاداری و روضه خوانی در مناطق مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه حضور هیأتی از مازندران در کربلای معلی و طی نشست با مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در کربلا مقرر شد با حضور ایرانی‌ها و زائران در کربلا مراسمی در بعثه با همکاری شورای هییات مذهبی مازندران مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام برگزار شود.

وی گفت: این مراسم در عراق و کربلایی معلی برگزار می‌شود و از کاروان‌ها و دسته‌های مختلف زوار در این مراسم حضور دارند.

رئیس شورای هییات مذهبی مازندران همچنین از برپایی موکب پذیرایی و عزاداری خبر داد و گفت: در این مراسم از عزاداران پذیرایی می‌شود.

باقری گفت: این مراسم از ساعت ۱۷ روز جمعه در نمازخانه هتل مستقر در کربلای معلی آغاز شد و این مراسم توسط کاروان هیأتی شهرستان نکا و مهدیه بزرگ ساری، شورای هیأت مذهبی و بعثه مقام معظم رهبری درحال برگزاری است.

کد خبر 6095920

دیگر خبرها

  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • نوزدهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن در بوشهر برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • مکتب جعفری شیراز میزبان پیرغلامان اهلبیت