Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال صالح احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های متعددی را در دست اجرا داریم.

وی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶ پروژه ورزشی در استان در هفته دولت امسال خبر داد و بیان کرد: هشت پروژه تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد و پروژه ساخت هشت پروژه نیز آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: در مجموع ۸۸۱ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه می‌شود که ۱۸۴ میلیارد ریال مربوط به پروژه‌های افتتاحی و ۶۹۷ میلیارد ریال طرح‌های کلنگ‌زنی است

وی از آغاز عملیات اجرایی پروژه چمن مصنوعی ورزشگاه‌های دلوار و روستای مل‌گپ خبر داد و افزود: ورزشگاه جدید و استخر دیر، پیست تارتان گناوه و روشنایی و فنس کشی چند ورزشگاه آغاز می‌شود.

صالح احمدی از افتتاح سالن ورزشی چند منظوره برکه چوپان خبر داد و بیان کرد: ورزشگاه جدید دیر و چمن مینی ‌فوتبال روستاهای سیاه‌مکان، بهمنیاری، جزیره شمالی در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح سکوی تماشاگران بندر امام حسن، تاکید کرد: در این هفته روشنایی زمین دیر، فنس کشی زمین فوتبال عامری، سکوی تماشاگران و سالن ورزشی جانبازان کنگان افتتاح خواهد شد.

کد خبر 5571184

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر بوشهر هفته دولت بوشهر هفته دولت ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 آمار کرونا شیوع کرونا همدان اردبیل مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد

قاسمعلی نیک‌پسند مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: این واحد پرورش قارچ به صورت صنعتی با سطح زیر کشت چهار هزار و ۸۰ مترمربع با ظرفیت تولید سالانه ۹۰ تن محصول فعال شده است.

وی افزود: برای ایجاد این واحد تولیدی ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات و ۴۰ میلیارد ریال از محل خودیاری مجری هزینه شده است که از این طریق ۱۲ فرصت شغلی فراهم و در نخستین سال بهره برداری پنج دوره محصول قارچ تولید می‌شود.

قارچ محصولی زودبازده است که کشت آن به علت شاخص‌های اقتصادی، زیست محیطی، تغذیه‌ای و دارویی اهمیت زیادی پیدا کرده است.

گستره زمین‌های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است که ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور این شهرستان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود