Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید بهشتی راد گفت: سپاه استان کرمانشاه در مرز خسروی شبانه‌روز امکان پذیرایی از ۱۰ هزار نفر را ایجاد کرده است و با کمک خیرین و بازاریان قسمت عمده نیازهای آن برآورده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سعید بهشتی راد در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز؛ از آمادگی نیروهای سپاه در مرز خسروی خبر داد و اظهار داشت: کرمانشاه دروازه کربلا است که دو مرز خسروی و سومار در این زمینه فعال هستند و به حمد خدا مرز سومار نیز بازگشایی شده و مشغول خدمت رسانی به زوار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) افزود: مرز سومار برای عبور تجهیزات مواکب پیش‌بینی شده است که در ستاد اربعین استان در خصوص زیرساخت‌های آن بحث‌هایی صورت گرفت لذا اعزام فردی و نیرویی از مرز سومار نداریم اما اگر نیاز باشد می‌توانیم از این مرز هم اعزام داشته باشیم هرچند از نظر زیرساختی برخی مشکلات را دارد.

وی خاطر نشان کرد: در مرز خسروی نیز قرارگاه تاکتیکی سپاه را راه اندازی کردیم و به طور کلی سپاه مسئول پشتیبانی ستاد اربعین استان است.

 بهشتی راد بیان داشت: البته کرمانشاه میزبان بخش عظیمی از زواری است که قصد دارند از مرز مهران و عتبات عالیات مشرف شوند.

وی گفت: به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به زوار تمام اردوگاه ها و مراکز اسکان را در سازمان اردویی و راهیان نور آماده کردیم و با کمک شهرداری و اداره راهداری نیز تمام تالار های پذیرایی که در مسیر هستند تبدیل به موکب کردیم.

وی اظهار داشت: سپاه استان در مرز خسروی شبانه‌روز امکان پذیرایی از ۱۰ هزار نفر را ایجاد کرده است و با کمک خیرین و بازاریان قسمت عمده نیازهای آن برآورده شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) از احداث پارکینگی با ظرفیت ۳۷ هزار خودرو توسط سپاه در مرز خسروی خبر داد و افزود: البته قرار است یک پارکینگ دیگر نیز احداث کنیم که تاکنون قسمتی از کار انجام شده است.

وی ادامه داد: به حمد خدا بهداری، بسیج جامعه پزشکی، آماد و پشتیبانی، قرارگاه راهیان نور سازمان اردویی و همه ارکان ستاد سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کاملاً وارد کار شده و مشکل خاصی نداریم.

 بهشتی راد گفت: برای بحث بیمارستان صحرایی مکاتبه ای با بسیج جامعه پزشکی صورت گرفته و قرار شده که در مرز خسروی یک بیمارستان با حجم بالا دایر کنیم.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه تردد در مرز خسروی به عتبات عالیات از ساعت ۵ صبح تا ۱۷ عصر انجام می شود لذا در بحث اسکان و پذیرایی کار بسیار سنگینی را پیش رو داریم و پیش بینی ما در مرز خسروی پذیرایی از ۱۵ هزار نفر در شبانه روز است که در کل کرمانشاه با توجه به تردد زوار مرز مهران از این مسیر روزانه به ۵۰ هزار نفر نیز خواهد رسید.

 بهشتی راد در ادامه به آب و هوای گرم و خشک در مرز خسروی اشاره کرد و افزود: بر این اساس در مرز خسروی در بحث آب سردکن، تانکر آب و یخ ساز نیازمند یاری هستیم و تلاش می کنیم از روزنه های دیگر این نیازمندیها را تامین کنیم.

وی همچنین با انتقاد از عدم همکاری استان‌های معین، بیان داشت: متاسفانه غیر از شهرداری منطقه ۲۲ تهران هیچ کدام از استان‌های دیگر تا این لحظه اقدامی انجام نداده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) ادامه داد: در بحث جایگاه سوخت و اقلام دیگر از جمله آب معدنی دپوی خوبی در استان انجام شده است که البته نیازمندیهای بیشتری داریم که امیدوارم تامین شود.

وی گفت: در بحث اربعین سپاه محوریت کار را بر عهده گرفته و بخش اعظمی از نیروها در مرز مستقر هستند.

سرهنگ‌بهشتی راد در خصوص بحث فضاسازی طول مسیر حرکت زوار اظهار داشت: در این خصوص نیز اقدامات خوبی صورت گرفته که نصب تابلوی شهدا از قصر شیرین تا خسروی یکی از آن اقدامات محسوب می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه حضرت نبی اکرم ص مرز خسروی بهشتی راد شبانه روز هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • راهکارهای بهبود فضای بالکن
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است