Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:50:30 GMT

۹۶ پروژه راهداری در گیلان به بهره برداری می رسد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۵۸۶۱

۹۶ پروژه راهداری در گیلان به بهره برداری می رسد

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از افتتاح ۹۶ پروژه راهداری در هفته دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه ها با اعتبار ۳۴۴۰ میلیارد ریالی به بهره برداری خواهد رسید.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از انجام عملیات روکش آسفالت ورودی شهر رشت خبر داد و اظهار کرد: مسیر آزادراه قزوین - رشت و بالعکس پرترددترین محور گیلان به ویژه در تعطیلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای بهبود وضعیت آسفالت ورودی شهر رشت(جاده تهران) طی تفاهم نامه منعقد شده بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شهرداری رشت عملیات بهسازی و روکش آسفالت شهر رشت توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اجرا می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان هدف از اجرای پروژه روکش و بهسازی آسفالت ورودی شهر رشت را بهینه سازی عبور و مرور مسیر تردد شهروندان، افزایش ایمنی تردد و تسهیل در عبور و مرور انواع وسایل نقلیه دانست و یادآور شد: اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان است.

مرادی همچنین از افتتاح ۹۶ پروژه راهداری در هفته دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه ها با اعتبار ۳۴۴۰ میلیارد ریالی به بهره برداری خواهد رسید.

وی پروژه‌های هفته دولت امسال را شامل ۱۱۵ کیلومتر احداث، بهسازی و آسفالت راه روستایی، ۲۶ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و شریانی، دو و نیم کیلومتر نصب روشنایی و احداث و بازسازی ۱۷ دستگاه پل و ابنیه فنی عنوان کرد و گفت: از مجموع اعتبارات هزینه شده، ۲۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، ۴۰۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی و ۱۰۴۰ میلیارد ریال ملی استانی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان یادآور شد: با اجرای پروژه های راه های روستایی استان، حدود ۳۲ هزار خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی راهداری و حمل ونقل جاده ای هفته دولت راهداری و حمل و نقل جاده ای شهر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: با هدف کاهش حوادث جاده‌ای، عملیات تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی این شرکت انجام می‌شود.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده گفت: با توجه به ترافیک شدید و تردد بالای محور امیدیه به دیلم و آغاجاری و بروز حوادث پرشمار خودرویی و درنتیجه آسیب‌های جانی و مالی برای همشهریان گرامی، تکمیل این قسمت از جاده به طول هزار و ۵۰۰ متر در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به ضرورت تسریع در روند تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری افزود: عملیات اجرایی این پروژه با تلاش مجموعه مهندسی و ساختمان شرکت با ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، به‌عنوان زیرمجموعه‌ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، درزمینه تولید و بهره‌برداری، فرآورش و انتقال نفت خام و گاز طبیعی، همچنین تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند. ظرفیت تولید نفت این شرکت به‌طور میانگین معادل ۶۱۵ هزار بشکه و ظرفیت تولید گاز آن حدود ۲۰ میلیون مترمکعب در روز است، این شرکت همچنین روزانه ۳۰ هزار بشکه میعانات گازی تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان