Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:10:06 GMT

دومین گل کنعانی برای سه امتیاز الاهلی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۵۹۲۱

دومین گل کنعانی برای سه امتیاز الاهلی (عکس)

به گزارش ورزش سه، در چارچوب هفته چهارم لیگ ستارگان قطر، الاهلی در حالی به مصاف الریان رفت که محمدحسین کنعانی‌زادگان را در ترکیب اصلی خود داشت و این بازیکن موفق شد با ثبت دومین گل فصل، تیمش را به سه امتیاز برساند.

کنعانی در آخرین دقایق این بازی پشت ضربه پنالتی تیمش ایستاد و در حالی که بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد، با فریب دروازه‌بان توپ را به قعر دروازه حریف فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع ملی‌پوش ایرانی با این گل تیمش را ۷ امتیازی کرد و در جایگاه سوم جدول قرار داد.

نکته جالب اینکه کنعانی یک بار دیگر هم از روی نقطه پنالتی دروازه الدحیل را باز کرده و تیمش را به یک امتیاز رسانده بود و حالا دومین گل فصل را برای برد الاهلی زده است.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الاهلی دوحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرو به سپاهان می‌رسد؟

دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس که دوران نقاهت بعد از مصدومیت را طی می‌کند، احتمالا نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند که از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شده بود و حالا چند روزی است تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده است، به دنبال این است که هرچه زودتر به ترکیب اصلی تیمش بازگردد اما شرایط او به گونه‌ای نیست که بتواند زمان نزدیکی برای بازگشت او به دروازه پرسپولیس متصور بود.

پیگیری‌های خبرنگار ایسنا در این زمینه نشان می‌هد که بیرانوند احتمالا در دیدار هفته بیست‌وپنجم پرسپولیس برابر سپاهان هم غایب است و اوسمار ویرا باید از امیر رضا رفیعی درون دروازه استفاده کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • سوسیداد 0-1 رئال: تیم کارلتو برای قهرمانی عجله دارد
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!