Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی؛ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به مناسبت روز پزشک، پیام تبریک ارسال کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، متن این پیام به شرح زیر است:
«این چند خط بهانه‌ای است برای تقدیر و سپاس از ایثارگران سپیدپوش، از پاسداران امنیت جسم و جان، از جامعه صبور و پر افتخار پزشکی که هم چون روزهای درخشان دفاع مقدس سه سال پر از حماسه را در جام تن به تن با کرونا خلق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اقدامات جامعه پزشکی ایران مشحون از افتخاراتی است که ذکر همه آنها در این سطور ممکن نیست، جامعه‌ای که علاوه بر اثرگذاری تخصصی توانسته در حوزه فرهنگی و سیاسی نیز در دانشگاه مفید و موثر باشد.
چشم‌انداز نظام سلامت با نگاه تحولی پزشکان جوان و حمایت پیشکسوتان این حوزه از همیشه روشن‌تر است».

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: روز پزشک

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: روز پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر

یک کارگر با طرح درخواستی مبتکرانه موفق به دریافت انگشتر رهبر انقلاب شد.

به گزارش ایسنا، صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جریان دیدار هزاران نفر از کارگران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از کارگران در اقدامی مبتکرانه برای دریافت انگشتر رهبر انقلاب بر روی چفیه‌ای نوشت : (انگشتر آقا» و آن را حین بیانات رهبر انقلاب بالای سر خود گرفته بود.

رهبر انقلاب در واکنش به اقدام این کارگر در انتهای بیانات خود گفتند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر، آن آقا اگر انگشتر میخواهد بیاید...

این روایت را در ادامه ببینید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم