Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:28:03 GMT

کسب ۸ مدال رنگارنگ توسط تیم مچ اندازی بانوان کردستان

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۶۰۰۷

کسب ۸ مدال رنگارنگ توسط تیم مچ اندازی بانوان کردستان

حامد جولایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پنجمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی بانوان و انتخابی تیم ملی با حضور ۳۰۴ ورزشکار از سراسر کشور طی روزهای ۲۹ لغایت ۳۱ مردادماه به میزبانی سرعین در استان اردبیل برگزار شد.

وی افزود: تیم مچ اندازی بانوان استان کردستان با ۱۲ ورزشکار و با مربیگری «روژان کریمی» و سرپرستی «شهابه فاتحی» در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اعلام کرد: در وزن ۵۵ کیلوگرم رده سنی نوجوانان «دینا مرادی» بانوی کردستانی در هر دو بخش دست راست و دست چپ ۲ مدال زرین طلا را برای استان به ارمغان آورد.

جولایی افزود: در وزن ۶۵ کیلوگرم رده سنی جوانان «پریا اردلان پور» نماینده کردستان توانست عنوان دوم و مدال نقره بخش دست راست را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: در وزن ۵۰ کیلوگرم رده سنی امید «هانیه کمالی» موفق به کسب یک مدال نقره بخش دست راست و یک نشان برنز دست چپ شد.

جولایی افزود: در وزن ۹۰ کیلوگرم رده سنی پیشکسوتان «ئاوات صمدیان» به نمایندگی از کردستان صاحب نشان نقره دست راست شد.

وی اظهار داشت: در وزن ۶۰ کیلوگرم رده سنی امید «زهرا کریمی» توانست جایگاه سوم دست راست و نشان برنز این بخش را از آن خود کند.

وی خاطرنشان کرد: در وزن ۵۵ کیلوگرم بخش دست راست رده سنی بزرگسالان «نثار هوشمند» با ایستادن در جایگاه سوم مدال نقره را به خود اختصاص داد.

کد خبر 5571222

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج تیم ملی مچ اندازی ایران ورزش بانوان ورزش و جوانان کردستان حامد جولایی بوشهر هفته دولت ویروس کرونا اربعین حسینی کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل مشهد همدان خراسان رضوی کیلوگرم رده سنی بخش دست راست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق