Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:44:36 GMT

۹ هزار تن برنج و شکر در لرستان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۶۳۵۶

۹ هزار تن برنج و شکر در لرستان توزیع شد

به گزارش ایرنا حجت اله بیرانوند سه شنبه شب به رسانه ها اعلام کرد: از این میزان کالا چهار هزار و ۸۰۰ تن برنج  و چهار هزار و ۵۸۱ تن شکر بوده است که پیش بینی بر این است که تا پایان سال حداقل ۲۰ هزار تن کالا توزیع شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان بیان کرد: شرکت غله صرفا بحث تامین را بر عهده دارد و برای توزیع در اختیار جهاد کشاورزی قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان گفت: در مجموع  ۲هزار و ۳۵ واحد نانوایی در سطح استان فعال است که از این تعداد ۳۳۰ واحد در مناطق روستایی و مابقی در مناطق شهری فعالیت دارند.

 بیرانوند افزود: از مجموع ۲هزار و ۳۵ واحد، یک هزار و ۹۶۵ واحد آرد دولتی نوع یک و نوع دو دریافت می کنند  و مابقی، آرد با قیمت تمام شده دریافت می کنند.

بیرانوند به حوزه بازرسی ها اشاره کرد: بازرسی ها از واحد های نانوایی بر اساس قانون انتزاع به وزارت جهاد کشاورزی استانها محول شده است.

 وی تصریح کرد: به گفته جهاد کشاورزی از ابتدای سال تا امروز ۱۹هزار و۸۸۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان صورت گرفته است که این بازرسی ها در مجموع یک هزار و ۵۰۶ واحد به عنوان متخلف شناسایی و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شده و آنها برای اعمال قانونی به تعزیرات حکومتی محول شده اند که بیشترین تخلفات بر اساس گزارشات کم فروشی است.

بیرانوند ادامه داد: در ارتباط با قطع سهمیه واحدها،طی یک ماه گذشته ۸واحد نانوایی به علت تخلفات مکرر یا تخلفات عمده قطع سهمیه شده‌اند. 

وی افزود: این نانوایی ها یا فروش غیر مجاز سهمیه آرد داشتند یا تخلفات عمده بر اساس رعایت ضوابط صنفی داشته اند که  برای سهمیه آنها  میتوانیم قطع سهمیه یا کاهش سهمیه کنیم و اگر واحدی با کیفیت خوب و مشتری مدار باشد برای تشویق آن به هر اندازه ای که بخواهند به آنها سهمیه آرد تعلق می گیرد.

برچسب‌ها برنج لرستان شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برنج لرستان شکر برنج لرستان شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدکرم مرادی ظهر امروز افزایش قیمت کود شیمیایی را در سالجاری یکی دیگر از مشکلات بخش کشاورزی دانست و گفت: متأسفانه با افزایش ۳۰ درصدی قیمت کود علاوه بر نگرانی کشاورزان، توان خرید عوامل توزیع کود نیز کاهش می‌یابد.

وی گفت: ۷۵ درصد اراضی کشاورزی اسدآباد خرد و زیر یک هکتار است که این مهم باعث شده است کشاورزان سهمیه کمتری از کود شیمیایی داشته باشند.

رئیس جهادکشاورزی اسدآباد اظهار داشت: توزیع کود بهاره از دیماه سال گذشته در عوامل توزیع شروع و همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه کود شهرستان ۹۵۰۰ تن است که طبق متراژ زمین بین کشاورزان توزیع می‌شود.

کد خبر 6089180

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • تجلیل از پدر دو بیتی لکی لرستان
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند