Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در هفته سوم لیگ برتر انگلیس در خانه خود میزبان لیورپول بود و موفق شد با گلهای جیدون سانچو و مارکوس راشفورد حریفش را 2-1 شکست داده و سه امتیاز بسیار مهم بدست بیاورد. یونایتد که دو هفته اول فصل را با دو شکست تحقیرآمیز به پایان برده بود برای خروج از بحران به پیروزی مقابل لیورپول نیاز مبرم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالیکه اکثر کارشناسان فوتبال از عملکرد یونایتد تعریف کرده و شاگردان اریک تن‌هاخ را شایسته پیروزی می‌دانند اما باستین شواین‌اشتایگر، ستاره سابق فوتبال آلمان، در مصاحبه با بی‌بی‌سی نظری مخالف اکثر کارشناسان داشت و معتقد بود در این بازی لیورپول تیم برتر میدان بود. شواین‌اشتایگر سابقه بازی در منچستریونایتد را دارد و در این مصاحبه تاکید دارد که به عنوان یک هوادار یونایتد صحبت می‌کند.

شواینی در این مصاحبه گفت:" من البته هوادار یونایتد هستم و خوشحالم که این بازی را بردند. ولی آیا آنها عملکرد خوبی داشتند؟ من که می‌گویم نه. لیورپول تیم برتر میدان بود و درصد مالکیت توپ به مراتب بهتری داشت. لیورپولی‌ها نتوانستند پاس‌های آخر را درست بدهند و گرنه این بازی را می‌بردند. البته روحیه یونایتد مناسب بود و بازیکنان همانطور که انتظار می‌رفت انگیزه داشتند.

یونایتد این روزها سرمربی خیلی خوبی دارد و من معتقدم او بهترین گزینه در شرایط فعلی است. ولی آیا این نوع بازی همان سبکی است که یونایتد باید بازی کند و هوادارانش می‌پسندند؟ من که بعید می‌دانم. یونایتد در این بازی برای بقا می‌جنگید و فقط و فقط دنبال سه امتیاز بود و هیچ چیز دیگری برایش اهمیت نداشت".

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!

تلخ‌تر از این هم مگر می‌شد!؟ لیورپول در 45 روز هم از لیگ اروپا و جام حذفی کنار رفت، هم جام لیگ برتر را از دست داد و هم درگیری صلاح با کلوپ را کنار خط دید!

به گزارش فارس؛ لیورپول که در رویای 4گانه در فصل آخر یورگن کلوپ بود در 45 روز همه چیز را از دست داد. انگار گل دقیقه 121 گل آماد دیالو در بازی جام حذفی لیورپول و منچستار یونایتد، مهری بر پایان عصر یورگن کلوپ در لیورپول بود.

پس از باخت لیورپول مقابل یونایتد و حذف از جام حذفی،‌ لیورپول هم در لیگ اروپا کنار رفت و هم از کورس رقابت قهرمانی در لیگ برتر بازماند تا 4گانه، یک‌گانه شود!

لیورپول در ماه آوریل، 3 بار برنده شد. 3 بار طعم شکست را چشید، 2 بار مساوی کرد و تنها یک بار توانست کلین‌شیت کند.

نکته مهم در تیم لیورپول، درگیری صلاح با یورگن کلوپ در بازی با وستهم بود. صلاح که به دلیل عملکرد ضعیف در این ماه، نیمکت نشین شده بود، در زمان ورود به زمین در دقیقه 79 کنار خط با یورگن کلوپ درگیر شد. درگیری که اگر نونیز، هم‌تیمی صلاح دخالت نمی‌کرد، ممکن بود صحنه‌هایی تاریخی را رقم زند!

آتش اختلاف میان صلاح با یورگن کلوپ دیگر عیان شده است. صلاح پس از بازی صراحتاً گفت که اگر مصاحبه کند، لیورپول به آتش کشیده خواهد شد ولی یورگن کلوپ ادعا کرد که همه چیز در رختکن به پایان رسیده است.

رویای قهرمانی برای لیورپول از دست رفته و باید این 3 بازی لیگ هم تمام شود تا داستان عاشقانه کلوپ با لیورپول به تلخ‌ترین شکل ممکن تمام شود!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمد صلاح بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس شد اعلام آمادگی لیورپول برای فروش محمدصلاح

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر