Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حیدری  اظهار داشت: براساس بررسی آخرین تصاویر ماهواره و نقشه‌های پیش یابی آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در ادامه باد‌های ۱۲۰ روزه در نواحی شمالی استان وزش باد شدیدو گردوخاک همچنان تداوم دارد.

وی افزود: در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی، نوار شرقی و غربی استان افزایش غبار و اواسط وقت تا شب وزش باد متوسط تا نسبتا شدید گاهی گردوخاک رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتفاعات جنوب و شرق استان در بعداز ظهر‌های سه روز آینده شرایط برای رشد ابر و رگبار پراکنده و موقت و گاهی رعدوبرق فراهم است و دریای عمان در نواحی شرقی نیز مواج پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان شهرستان‌های تحت تاثیر این شرایط جوی را زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، ایرانشهر، بمپور، تفتان، خاش، دلگان، سراوان، گلشن، لاشار، میرجاوه، غرب نیکشهر و فنوج ذکرکرد.

وی گفت: براثر وزش باد شکسته شدن درختان کهنسال و آسیب پذیر، خسارت به تیر‌ها و دکل‌های برق، خطر سقوط اجسام از ارتفاع و احتمال خسارت به کشاورزان محتمل است.

حیدری ادامه داد: خودداری از قرارگیری در فضای باز در زمان غبارآلود شدن هوا به ویژه افراد آسیب پذیر، پرهیز از تردد غیرضروری در جاده‌های شمال و غرب استان، توجه به استحکام سازه ها، سقف‌های موقت و تابلو‌های تبلیغاتی و همچنین پوشش گلخانه‌ها و محافظت از محصولات کشاورزی توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا وزش باد شدید وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد

مرتضی صبوری ،کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم گفت: روز سه شنبه و چهارشنبه شاهد وزش نسبتا شدید و در پاره‌ای از نقاط گرد و خاک خواهیم بود.

وی افزود: گرد و خاک بیشتر در مناطق شرقی استان خواهد بود و پیش بینی می‌کنیم سرعت وزش باد به ۵۰ کیلومتر در ساعت برسد.

صبوری در خصوص دمای هوا گفت: حداکثر دمای هوای امروز و فردا ۳۳ درجه و روز چهارشنبه ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر هفته گفت: از اواخر وقت پنج شنبه شاهد بارش باران در ارتفاعات خواهیم بود  و در روز جمعه بارش‌ها به همراه رگبار و رعد و برق همه مناطق استان را فرا می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان