Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت های شهمیرزاد دور رفت  لیگ برتر کونگفو و هنرهای رزمی است و مسابقات دور برگشت دو هفته دیگر  در استان گلستان برگزار می‌شود .

برترین های لیگ به تیم ملی رمسابقاتاه پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی مسابقات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد

پرسپولیس در فصل گذشته 10 بازی بعد از عید خود را برد و با این 10 پیروزی متوالی، در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی و سوپرجام ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس برای تکرار عملکرد فصل گذشته خود نیازمند 3 برد بیشتر است. فصل قبل پرسپولیس 7 بازی در لیگ برتر و 3 بازی در جام حذفی پیش روی خود داشت اما حالا پرسپولیس بعد از 3 برد در 3 بازی اول لیگ برتر در سال 1403، 6 بازی دیگر در لیگ برتر و 4 بازی دیگر برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی دارد.

به عبارتی پرسپولیس با 10 برد دیگر از امروز به بعد می تواند فاتح سه جام فوتبال ایران شود البته این هدف پرسپولیس با یک تبصره به سرانجام می رسد: استقلال در یکی از شش بازی پیش روی خود امتیاز از دست بدهد و نتواند در تمام مسابقاتش برنده شود.

پرسپولیس فصل قبل با 10 برد متوالی که 2 تایش برابر گل گهر و 2 تایش برابر تیم استقلال بود، عنوان قهرمانی در سه جام مسابقات فوتبال کشورمان را به دست آورد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان