Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@16:37:18 GMT

ماجدی: آموزش VAR از هفته آینده آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۶۶۳۸

ماجدی: آموزش VAR از هفته آینده آغاز می‌شود

میرشاد ماجدی با حضور در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر درباره تصمیم به ادامه حضور اسکوچیچ با وجود به حد نصاب نرسیدن اعضای هیئت رئیسه گفت: اسکوچیچ نتایج خوبی با تیم ملی کسب کرده و در شرایطی تیم ملی را تحویل گرفت که کمتر مربی‌ای این کار را انجام می‌داد.

وی افزود: اگر می‌خواستیم اسکوچیچ را برکنار یا مربی جدیدی را انتخاب کنیم، موضوع تصمیم گیری به وجود می‌آمد و ماجرای به حد نصاب نرسیدن هیئت رئیسه مطرح می‌شد اما ما تصمیمی نگرفتیم بلکه گفتیم اسکوچیچ که تا پایان جام ملت‌های 2023 قرارداد دارد، به فعالیتش ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجدی تصریح کرد: برخی القائات درباره سرمربی تیم ملی از بیرون و فضای مجازی وجود داشت اما اعتقاد دارم با توجه به عملکرد اسکوچیچ برکناری او بی‌معرفتی بود. ضمن اینکه او با ما قرارداد دارد. همین چند روز پیش آخرین بخش از مالیات کی‌روش به مبلغ بیش از یک میلیارد تومان را پرداخت کردیم و با این شرایط نمی‌‌خواستیم هزینه جدیدی به مردم و دولت تحمیل کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره دودستگی بین بازیکنان تیم ملی گفت: خودم فوتبالیست بوده‌ام و روحیه بازیکنان را می‌شناسم. همه آنها خیر و صلاح تیم ملی را می‌خواهند و دلسوز هستند اما شاید نحوه بیان‌شان در مورد دلسوزی که دارند تفاوت می‌کند. کار بازیکن، بازی کردن است و آنها به این بلوغ ذهنی و فکری رسیده‌اند که نباید دودسته باشند.

ماجدی با بیان اینکه در اردوی شهریور ماه در اتریش بهترین شرایط تیم ملی را خواهید دید، یادآور شد: بازی با سنگال نهایی شده و ان‌شاءالله در یکی دو روز آینده قرارداد بازی با اروگوئه نیز نهایی خواهد شد.

سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص ماجرای انتخاب البسه تیم ملی و اینکه آیا در این ماجرا ترک تشریفات رخ داده اظهار داشت: اصلاً اینگونه نیست. در فضایی سالم فراخوان داده شد و هفت برند آمدند که از بین آنها سه یا چهار برند خارجی بود. برندی که انتخاب شده قرار است صفر تا صد البسه تیم ملی بزرگسالان را رایگان بدهد و برای بقیه تیم‌های ملی هم تخفیف خوبی در نظر گرفته و به نوعی تهاتر انجام شده به این شکل که به‌جای دادن پول البسه به سایر رده‌ها داده می‌شود.

ماجدی افزود: ما هم علاقمند هستیم که با بهترین‌ها قرارداد ببندیم که پول هم به فدراسیون بدهند اما وقتی در فراخوان شرکت نکردند نمی‌توانیم کاری کنیم. در عین حال ما به برند داخلی احترام گذاشتیم و این شرکت هم قول داده لباس‌ها را با بهترین کیفیت در اختیار ما قرار دهد.

وی با بیان اینکه در مدت 6 ماه حضورش در فدراسیون دو مجمع برگزار کرده، گفت: فدراسیون را با کمتر از 200 میلیون تومان تحویل گرفتم اما در این مدت مطالبات و بدهی‌های افراد و تیم‌های مختلف ملی پرداخت شده ضمن اینکه تیم‌های ما  در رده‌های مختلف نیز عملکرد خوبی داشته و نتایج خوبی گرفته‌اند. از هفته آینده نیز آموزش سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) آغاز خواهد شد. اینگونه می‌توانم بگویم که اکنون در فدراسیون فوتبال آرامش وجود دارد./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: ماجدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی

به گزاش همشهری آنلاین شمسایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به درخواست خودش قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده؛ او گفت که خواهان تاخیر در عقد قراردادش شده تا اگر تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا نشد، استعفا بدهد و برود.

حالا اما با توجه به کسب جام قهرمانی توسط فوتسالیست‌های ایران مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر قرارداد شمسایی را امضا کنند.

اصولی، رییس کمیته فوتسال، روز دوشنبه اعلام کرد که در خدمت شمسایی خواهند بود و در همین رابطه خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

شمسایی قرار است به زودی به دیدار مهدی تاج برود و مهم‌ترین بحث در این خصوص قرارداد سرمربی فوتسالیست‌های ایران است. قرارداد او بعد از تنظیم از سوی بخش حقوقی به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا آنجا مصوب شود و به امضای رییس فدراسیون و شمسایی برسد تا حضور سرمربی ایران رسمی شود.

کد خبر 848222 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی