Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:07:20 GMT

سه نفر در سانحه رانندگی محور ساوه-همدان جان باختند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۲۶۷۱۵

سه نفر در سانحه رانندگی محور ساوه-همدان جان باختند

«بهرام صیدی» بامداد چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: اول شهریورماه ۱۴۰۱، یک مورد حادثه ترافیکی در محور قدیم ساوه-همدان، تقریبا ۱۰ کیلومتر بعد از نوبران به سمت همدان، به واحد ارتباطات و هدایت عملیات این مرکز گزارش شد.

وی بیان کرد: بلافاصله‌ تیم های عملیاتی اورژانس نوبران و غرق آباد برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند اما متاسفانه در این حادثه ترافیکی که برخورد رخ به رخ دو خودروی سواری بود سه تن از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه های اولیه حادثه فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه عنوان کرد: دو مصدوم دیگر این حادثه نیز بعد از دریافت اقدامات اولیه درمان مصدومان ترومایی جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

برچسب‌ها ساوه استان مرکزی تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه استان مرکزی تصادفات جاده ای ساوه استان مرکزی تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در برخی محورهای کشور

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از مرکز مدیریت راه های کشور،  این مرکز صبح امروز (جمعه) در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی کشور اعلام کرد: در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

همچنین این محور‌ها فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

این مرکز آخرین وضعیت جوی ترافیکی در سایر محور‌ها را نیز روان توصیف کرد.

آخرین وضعیت جوی حکایت از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، کرمان، لرستان، همدان، خوزستان، اصفهان، یزد، کرمانشاه، کردستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر
  • بارندگی در برخی محورهای کشور
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت