Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ باشگاه استقلال و «ارسلان مطهری» به‌رغم کشمکش‌های زیاد در چند روز اخیر، برای فسخ به توافق نرسیدند و این درحالی است که براساس آیین‌نامه در صورت شکایت بازیکن شاکی آبی‌ها، خطر محرومیت در کمین استقلال است.

ساعت دیدارهای استقلال و پرسپولیس از هفته سوم لیگ برتر تغییر کرد

ساعت ۴ مسابقه از هفته سوم لیگ برتر فوتبال فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سعیدی: انتخابات کمیته ملی المپیک در موعد مقرر برگزار می‌شود

دبیر کل کمیته ملی المپیک از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در مورد مقرر تعیین شده خبر داد و گفت: در صورت غالب بودن تعداد اعضای المپیکی بر اعضای غیر المپیکی، مجمع قانونی خواهد بود و انتخابات برگزار می‌شود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

توضیحات دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری انتخابات

دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه توضیحاتی روند برگزاری انتخابات و موضوع بررسی صلاحیت نامزدها را تشریح کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فرمان آبی‌ها در دست مطهری؛ «ارسلان» می‌تواند استقلال را محکوم و محروم کند

باشگاه استقلال و «ارسلان مطهری» به‌رغم کشمکش‌های زیاد در چند روز اخیر، برای فسخ به توافق نرسیدند و این درحالی است که براساس آیین‌نامه در صورت شکایت بازیکن شاکی آبی‌ها، خطر محرومیت در کمین استقلال است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

جام باشگاه‌های زنان آسیا؛ خاتون بم از صعود به فینال بازماند

تیم فوتبال زنان خاتون بم در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مغلوب تیم ازبکستانی شد و نتوانست به فینال این مسابقات صعود کنند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

انتخابات کمیته ملی المپیک؛ تایید صلاحیت برخی نامزدهای پست ریاست در هاله‌ای از ابهام

انتخابات کمیته ملی المپیک هفته آینده برگزار می‌شود و این در حالی است که صلاحیت برخی نامزدهای پست ریاست انتخابات این کمیته تاکنون احراز نشده است. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال کمیته ملی المپیک پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال کمیته ملی المپیک باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال کمیته ملی المپیک پرسپولیس ادامه خبر را اینجا بخوانید انتخابات کمیته ملی المپیک برگزاری انتخابات آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۲۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد. در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید. 

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • توضیحات زلفی‌گل در خصوص تمهیدات آزمون سراسری